UWAGA!

----

Zaproszenia na „Euroshorts”

Dyskusyjny Klub Filmowy im. Andrzeja Munka zaprasza na kolejny dzień replik XIV Europejskiego Festiwalu Fabuły, Dokumentu i Reklamy „Euroshorts”. Dziś na ekranie hity polskiej i amerykańskiej reklamy. Sprawdź, czy wygrałeś zaproszenie.

Główną atrakcją piątkowego spotkania w ramach festiwalu „Euroshorts” będzie rozmowa z Przemysławem Młyńczykiem z Fundacji Młodego Kina. Tego wieczoru zaprezentowane zostaną hity polskiej reklamy telewizyjnej z lat 1995-2004, m.in. „Lata 50-te” – reklama pieczywa chrupkiego z 1995 r. wymyślona przez Włocha Franco Gisutiego, „Czarny kapturek” – film społeczny w akcji Stop Aids zrealizowany w 1995 r. przez Piotra Dumałę, „Łaciate” – z 1996 r., „CPN” – musical reklamowy z udziałem Andrzeja Rosiewicza, „Tango” – tancerze Małgorzata Kosik i Ireneusz Sulewski w niekonwencjonalnej reklamie płytek ceramicznych z roku 1998, „Dyskoteka” – w reżyserii Mariusza Trelińskiego, „Max Emocje” – nagrodzony za walory artystyczne film Jarka Minkowicza.
     Na ekranie kina Światowid zobaczymy też Amerykańskie Filmy Reklamowe 2005, czyli obrazy wyróżnione w konkursie Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych USA i włączone do stałych zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.
     Początek spotkanie godz. 17. Bilety w cenie 8 zł.
     Pojedyncze zaproszenia na dzisiejszy seans wygrali: Agnieszka Kalita, Oliwia Węgłowska, Marcin Koszyński i Sławomir Aleksiuk. Gratulujemy. Potwierdzenia wysłaliśmy mailem.
     
OK

Najnowsze artykuły w dziale Konkursy

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama