„Vademecum menedżera kultury" to cykl szkoleń dla pracowników samorządowych instytucji kultury z Polski i Rosji, których organizatorem jest Centrum Spotkań Europejskich Światowid w Elblągu. Pierwsze odbędzie się w środę 27 stycznia o godz. 11.
Szkolenia odbywać się będą w ramach projektu, który został dofinansowany ze środków Programu „Fundusz Małych Grantów Transgranicznych i Międzyregionalnych" w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zainaugurowany zostanie on już w najbliższą środę, 27 stycznia o godz. 11 w sali kameralnej CSE Światowid konferencją poświęconą współpracy transgranicznej, na której przedstawione zostaną założenia realizowanego przez Światowid projektu.
Konferencję otworzy Antoni Czyżyk, dyrektor Światowida, a wśród prelegentów znajdą się także przedstawiciel Stowarzyszenia Gmin Rzeczypospolitej Polskiej Euroregionu Bałtyk i Komendy Hufca ZHP im. Mikołaja Kopernika. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. wójtowie i burmistrzowie gmin, przedstawiciele ośrodków kultury i uczelni wyższych.
Zakończenie konferencji planowane jest na godz. 13.15.
Konferencję otworzy Antoni Czyżyk, dyrektor Światowida, a wśród prelegentów znajdą się także przedstawiciel Stowarzyszenia Gmin Rzeczypospolitej Polskiej Euroregionu Bałtyk i Komendy Hufca ZHP im. Mikołaja Kopernika. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. wójtowie i burmistrzowie gmin, przedstawiciele ośrodków kultury i uczelni wyższych.
Zakończenie konferencji planowane jest na godz. 13.15.
Justyna Kozłowska - Dyrla (Światowid)