Kara i kilka rozmów ostrzegawczych
„Wydłużenie pracy Punktu Informacyjnego to jedna z odpowiedzi prezydenta na uwagi zawarte w tzw. ankietach satysfakcji petenta”, które wypełniali odwiedzający Urząd Miejski w Elblągu, o czym napisał dzisiejszy Dziennik Elbląski.
„Od 10 października swoimi uwagami na temat pracy urzędników podzieliły się 62 osoby. 33 ankiety zawierały pozytywne dla ratusza opinie, 24 – negatywne. Pięć osób wystawiło urzędnikom zróżnicowane oceny.
Pojawiły się zarzuty niekompetencji urzędników i braku kultury w kontaktach z interesantami.
- Jednemu z pracowników udzielono kary regulaminowej, a w kilku przypadkach przeprowadzono rozmowy ostrzegawcze – przyznaje Artur Zieliński, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga”.
Więcej w Dzienniku Elbląskim.
Pojawiły się zarzuty niekompetencji urzędników i braku kultury w kontaktach z interesantami.
- Jednemu z pracowników udzielono kary regulaminowej, a w kilku przypadkach przeprowadzono rozmowy ostrzegawcze – przyznaje Artur Zieliński, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga”.
Więcej w Dzienniku Elbląskim.
przyg. M