W czwartek, 22 kwietna, o godz. 10 w auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Elblągu zostaną ogłoszone wyniki I edycji konkursu „Matematyka w ekonomii”. Konkurs miał formę pracy pisemnej na temat „Czy opłaca się oszczędzać?” i trwał od 8 do 30 marca.
Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Ekonomicznych im Oskara Langego w Elblągu oraz Instytut Ekonomiczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
Celem konkursu jest pogłębianie i rozwijanie zainteresowań młodzieży gimnazjalnej problematyką ekonomiczno-społeczną oraz matematyką, a także propagowanie zasad racjonalnego gospodarowania, kultury ekonomicznej oraz upowszechnianie nowoczesnej wiedzy ekonomicznej. Konkurs pomaga promować zdolną młodzież, która posiada szeroką wiedzę ekonomiczną i matematyczną.
W konkursie udział wzięli uczniowie z Gimnazjum nr 7 w Elblągu, Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków w Elblągu oraz Gimnazjum w Stankowie.
Podczas imprezy kończącej konkurs uczniowie wysłuchają wykładu pt. „System wspierania innowacyjności w Polsce”, który zostanie wygłoszony przez pracownika naukowego PWSZ w Elblągu – dr. inż. Tomasza Winnickiego, a także będą mogli obejrzeć związaną z tematem konkursu scenkę pod tytułem „Czy opłaca się oszczędzać?” w wykonaniu uczniów z klasy, w której realizowana jest innowacja pedagogiczna „Matematyka w ekonomii”.
Celem konkursu jest pogłębianie i rozwijanie zainteresowań młodzieży gimnazjalnej problematyką ekonomiczno-społeczną oraz matematyką, a także propagowanie zasad racjonalnego gospodarowania, kultury ekonomicznej oraz upowszechnianie nowoczesnej wiedzy ekonomicznej. Konkurs pomaga promować zdolną młodzież, która posiada szeroką wiedzę ekonomiczną i matematyczną.
W konkursie udział wzięli uczniowie z Gimnazjum nr 7 w Elblągu, Gimnazjum nr 2 im. Sybiraków w Elblągu oraz Gimnazjum w Stankowie.
Podczas imprezy kończącej konkurs uczniowie wysłuchają wykładu pt. „System wspierania innowacyjności w Polsce”, który zostanie wygłoszony przez pracownika naukowego PWSZ w Elblągu – dr. inż. Tomasza Winnickiego, a także będą mogli obejrzeć związaną z tematem konkursu scenkę pod tytułem „Czy opłaca się oszczędzać?” w wykonaniu uczniów z klasy, w której realizowana jest innowacja pedagogiczna „Matematyka w ekonomii”.
oprac. MW