UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Prosta sprawa zrobić zakaz wjazdu ciężarówek i po problemie . W Gdyni tak zrobiono i a Elbląg i okolice w tyle. Mają obwodnicę to pchają się wiecznie ciezarowkami wszędzie.
  • Srolsztyn też obwarowany znakami zakazami tonażowymi. A Elbląg i okolice wszyscy mają w pupie. Zamiast inwestować właśnie w rejony Gronowa/Komorowa to zainwestowali w Modrzewinę.
  • Nie wiem czy zakaz dla ciężarówek jest dobrym pomysłem, jest dużo firm w gronowie które potrzebują na przewóz swojego towaru tira, dwa ograniczenia w postaci „leżącego policjanta” czyli progu zwalniającego powinny wystarczyć, tak jak jest koło miasteczka, dwa progi
  • Ty a gdzie będą wjeżdżać te ciężarówki do firm, tutaj produkujących? A te z parkingów z Komorowa, z baz w Nowinie? A może te wszystkie firmy chcecie zamknąć i wysłać na bezrobocie kilka tysięcy ludzi?
Reklama