UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Pan z Aeroklubu napisał:"Oczywiście bardzo istotnym zagadnieniem skarg na naszą działalność jest odbiór subiektywny poziomu hałasu. Skargi dotykają nas niestety bardzo często. "Czyli skargi są. I to częste. Tylko jedna osoba to teraz tak nagłośniła. Brawo! Nareszcie! Czyli ta Pani nie jest wariatką.
  • A Ty co streszczenie materiału robisz. To czytaj ze zrozumieniem. Skargi bez podstawy prawnej. Subiektywnie mogę poskarżyć się na hałas pociągu, tramwaju etc. Wariatka aż żal słuchać i czytać.
Reklama