UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • A dlaczego to nauczyciel ma wyjeżdżać na kilkudniowe wycieczki z uczniami? Kto mu zapłaci za opiekę 24 godziny na dobę? Przecież nauczyciel nie dostanie za to ani złotówki. Wycieczka kilkugodzinna, w godzinach pracy ok, ale wyjazd na kilka dni z grupą 30-40 osobową? Dziękuję. Tak krytykuje się tutaj nauczycieli, że nieroby, że dostali podwyżki itd. Jestem nauczycielką dyplomowaną z 30 letnim stażem i zarabiam średnio na rękę za godzinę dydaktyczną przy tzw. tablicy około 36 zł. Liczę tę średnią już ze wszystkimi dodatkami. Pozostałego czasu, czyli sprawdzanie klasówek, rady, zebrania itd. to już nie wliczam, bo wyszłoby chyba 3zł za godzinę. Pozdrawiam. Miłych wycieczek życzę.
  • Mam dwie porady. Po pierwsze, skoro jesteś biednym nauczycielem, to masz możliwość zwiedzania różnych ciekawych miejsc za nasze pieniądze. Po drugie, jeśli jest tak źle to proszę zmienić pracę, przebranżowić się. Nauczyciele nigdy nie zarabiali dużo, więc decydując się na ten zawód, trzeba było brać to pod uwagę. Ja całe życie robię na dwa etaty, próbuję żyć na jakimś poziomie finansowym, żeby nie narzekać. Ale ja jestem obrotną i zaradną osobą, mam cechy których w szkole nigdy nikogo nie nauczyli.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    6
    Siemano(2021-10-02)
  • @Siemano - Czyżby????? A wierszyka nauczyli "Chwalipięta. .. "
  • Nikt ci nie każe jeździć na wycieczki nauczycielko siedź w szkole i pracuj. A propos wycieczki raczej są w dni powszednie a nie weekendy.