
W salach obsługi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy związane z obsługą bezpośrednią. Można tu uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, potwierdzić profil zaufany, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne lub podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne. Pracownicy NFZ udzielają na miejscu wszelkich informacji dotyczących działalności Narodowego Funduszu Zdrowia, w tym o leczeniu uzdrowiskowym i profilaktyce.
Przypominamy, że sala obsługi klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału NFZ mieści się przy ul. Głowackiego 14 w Olsztynie. Klienci są również obsługiwani w Delegaturze Oddziału w Ełku przy ul. Fryderyka Chopina 15 oraz w Elblągu przy ul. Generała Józefa Bema 18.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów od listopada sale obsługi w wyżej wspomnianych lokalizacjach będą czynne dłużej. Punkty będą dostępne w dni robocze w następujących godzinach: poniedziałek 8-18, wtorek - piątek 8-16.
Punktu Obsługi Klientów w Iławie przy ul. Jagiellończyka 16 przyjmuje klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, natomiast Punkt Obsługi Klientów w Giżycku jest obecnie dostępny dla klientów w środy w godzinach 9-15.
Przypominamy również, że w każdy wtorek w godzinach 14-15 w sali obsługi klienta w Olsztynie obowiązuje „cicha godzina”. W tym czasie panują specjalne warunki, światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe są wyciszone.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej.