UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

To ma być pomoc społeczna w nowoczesnym wydaniu

 
Elbląg, Budynek MOPS przy ul. Winnej w Elblągu,
Budynek MOPS przy ul. Winnej w Elblągu, fot. Michał Skroboszewski

We wrześniu tego roku Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu planuje uruchomić przy ulicy Winnej Punkt Przyjęć Klienta. - W jednym okienku mieszkaniec będzie obsłużony kompleksowo, nie będzie musiał „błądzić” po ośrodku w poszukiwaniu pracownika socjalnego, który prowadzi jego sprawę - zapowiada Elwira Tańska, główny specjalista ds. projektów unijnych i metodyki pracy socjalnej w MOPS w Elblągu.

Osoby potrzebujące wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu mogą liczyć, że wszelkie informacje oraz kompleksową obsługę już niebawem otrzymają w jednym miejscu - Punkcie Przyjęć Klienta. Kilka dni temu ośrodek ogłosił przetarg na przebudowę fragmentu budynku przy ul. Winnej 9, gdzie punkt ten ma funkcjonować.

- Jeśli nie napotkamy żadnych kłopotów przy tym przetargu, to Punkt Przyjęć Klienta rozpocznie działalność we wrześniu tego roku - zapowiada Beata Kulesza, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu.

W punkcie przy ul. Winnej ma być nowocześnie, przyjaźnie, kompleksowo i profesjonalnie.

- Osoba potrzebująca wsparcia będzie mogła w Punkcie Przyjęć Klienta porozmawiać z pracownikiem socjalnym pierwszego kontaktu, naświetlić mu swoje potrzeby, uzyskać informację oraz złożyć wniosek o pomoc. W punkcie w godzinach pracy ośrodka stały dyżur będzie miało czterech pracowników socjalnych. Będą oni obsługiwali wszystkie osoby zgłaszające się do siedziby MOPS w związku z potrzebą otrzymania wsparcia, ale też takie, które będą potrzebowały jedynie informacji. W jednym okienku mieszkaniec zostanie obsłużony kompleksowo, nie będzie musiał „błądzić” po ośrodku w poszukiwaniu pracownika socjalnego, który prowadzi jego sprawę - informuje Elwira Tańska, główny specjalista ds. projektów unijnych i metodyki pracy socjalnej w MOPS w Elblągu.

Elbląski MOPS planuje również przenieść do pomieszczenia w sąsiedztwie Punktu Przyjęć Klienta swój punkt kasowy.

- W ten sposób chcemy ułatwić klientom odbieranie świadczeń oraz załatwienie innych spraw w tym samym miejscu. Pomieszczenie będzie większe, bardziej przestronne, pomieści więcej osób, nie będzie kolejek na dworze - podkreśla Elwira Tarańska.

Punkt Przyjęć Klienta powstaje w ramach projektu "Nowoczesny i skuteczny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu". 

 

 

daw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama