UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Interticket nie zwrócił nadal pieniędzy za wydarzenia lutowe/marcowe. 180 dni minęło a oni ani telefonu nie odbierają o odpisaniu na maila nie powiem. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Ziutka(2020-11-04)
  • @Ziutka - Ja mam tak samo. Telefony odbierają (najczęściej)i mówią, że sprawa przekazana do księgowości i nic już nie mogą. I tak od dwóch miesięcy. Pieniędzy od marca nie ma. Wysyłam wezwanie do zapłaty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    MaciejB(2020-11-12)
Reklama