UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nie bardzo rozumiem co. autor mial na mysli skoro dostal zwrot za zakupione bilety, ta sytuacja w jakiej znalazly sie teatry, kina i inne instytucje kultury w okresie pandemi jest wrecz dramatyczna. Trzeba troszke dystansu do sprawy i skoro rzad nie potrafi zadbac o ten rodzaj rozrywki dla spolecznosci to jak. nic. my musimy o to zadbac, bo to dla nas Ci ludzie tworza, nic bez nas.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    1
    Sumenny widz teatralny(2020-09-11)
  • @Sumenny widz teatralny - A skąd wiesz że pieniądze zostały w teatrze skoro sprzedaż biletu prowadziła spółka zewnętrzna a na stronie teatru jest, że to oni rozlicza się z płatności?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Xxxyyyzzz(2020-09-11)
  • @Sumenny widz teatralny - Ludzie też znaleźli się w trudnej sytuacji i brak zwrotu pieniędzy przez pół roku to duża przesada. Powinni odpowiedzieć za to odpowiedzialni w UM i zrekompensować ludziom przywłaszczenie pieniędzy na tak długi czas.
Reklama