UWAGA!

Coraz większe zainteresowanie Dolinką

 Elbląg, Coraz większe zainteresowanie Dolinką

Od trzech tygodni można korzystać Centrum Rekreacji Wodnej Dolinka, które po niespełna 3-miesięcznej przerwie ponownie jest otwarte. Miłośnicy pływania i wodnych szaleństw mogą odwiedzić basen codziennie od 6 do 22.

W pierwszy weekend czerwca możliwe było otwarcie CRW Dolinka po kilkumiesięcznej przerwie spowodowanej koronowirusem. Od tego czasu coraz więcej mieszkańców Elbląga i okolic korzysta z oferty i odwiedza Dolinkę.

- Cieszy nas spore zainteresowanie Dolinką, ponieważ świadczy to o tym, że nasi klienci czują się u nas w pełni bezpiecznie – informuje Adam Krause, kierownik CRW. – Stosujemy się do wszelkich wytycznych z ministerstwa, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo użytkownikom, jak i pracownikom.

Obostrzenia dotyczą m.in. liczby osób korzystających z pływalni – 108 osób. Na jednym torze na basenie sportowym może znajdować się jednocześnie maksymalnie do 4 osób. Niezbędne jest zachowanie dystansu 2-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce oraz w otoczeniu pływalni. Obowiązkowe jest noszenie osłon ust i nosa przez użytkowników, z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenie (osłona powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni i nałożona ponownie w szatni po kąpieli). Dla bezpieczeństwa klientów CRW Dolinka prowadzona jest dezynfekcja szafek i bransoletek po każdym użytkowniku.

Pamiętajmy, że stosując się do wszelkich zaleceń dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych. Życzymy udanego pobytu w CRW Dolinka.

 

Tekst i fot. MOSiR
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Najnowsze artykuły w dziale Sport

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama