UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Jeśli macie taką możliwość wyjedzie stąd i nie studiujcie w Elblągu. Mam 33 lata, jestem po PWSZ po administracji publicznej i jedyną pracą w moim kierunku był staż. Nie znajdę pracy, bo nie mam znajomości. Moja rówieśniczka skończyła szkołę wyższą w Gdańsku i tam znalazła prace, w której miała praktyki podczas nauki w szkole. W tej chwili pracuję jako doradca klienta w sieci komórkowej. Jak ktoś chętny to zapraszam, wymagane jest tylko średnie wykształcenie. Mam wielu znajomych, którzy są po kierunkach w Elblągu i nie pracują w swoim zawodzie. Niestety takie życie w tym mieście.
  • Ukończyłam kierunek Ochrona Środowiska, w międzyczasie kilka razy zmieniano nazwę tego kierunku. Projektowanie oczyszczalni, stacji uzdatniania wody i wiele innych rzeczy wykonywało się na zajęciach. Tytuł inżynier. Po obronie kubeł zimnej wody. Jedyna praca to był staż, kilka razy. Za każdym razem wymówka: bardzo byśmy chcieli ale. .. ., nie ma miejsca, nie ma pieniędzy lub poprostu nic. W tej chwili pracuję jako kierowca, na dwie zmiany za najniższą krajową. W tym mieście naprawdę trzeba mieć kogoś znajomego lub rodzinę. Bez tego uciekajcie z tego miasta jak najdalej.
  • A ja skończyłem PWSZ, mam bardzo fajna i naprawdę dobrze płatną pracę.
  • @Poiuy - To wspaniale, że masz.
  • Wszyscy winni tylko nie Ty :), trzeba było uczyć się na bardziej wymagającym kierunku, choć trzeba przyznać, że w PL najważniejsze to ściągnąć do Uczelni klienta, a co potem to już inna inszość. PWSZ w Elblągu ma i miała dobre kierunki po których ludzie sobie dobrze radzą, ekonomia nigdy do nich nie należała. Wszystkiego dobrego życzę.