Zwykła znajomość Facebooka nie wystarczy, ale jeśli umiesz prowadzić kampanie marketingowe w mediach społecznościowych, potrafisz prowadzić strony internetowe, "czujesz bluesa", jeśli chodzi o informowanie na bieżąco o ciekawych wydarzeniach zarówno tekstowo, jak i zdjęciowo, a nawet filmowo to takiego specjalisty szuka Urząd Miejski w Elblągu.
Czy jest możliwa promocja 120-tysięcznego miasta w mediach społecznościowych w wymiarze 20 godzin tygodniowo? W 2017 r. urzędnicy Departamentu Promocji i Kultury uważali, że tak. Wytrwale szukali pracownika, który miał zająć się mediami społecznościowymi w kontekście Elbląga. Ostatecznie wybrali dra Michała Glocka, autora książek o historii floty rosyjskiej i radzieckiej, także kandydata na radnego z listy SLD.
Teraz znowu szukają specjalisty (poprzednik zmienił stanowisko pracy). Właśnie po raz czwarty oblikowano ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze "Specjalista/Podinspektor ds. mediów społecznościowych". Tym razem urząd kusi całym etatem (40 godzin tygodniowo).
Idealny kandydat powinien mieć wyższe wykształcenie (dodatkowy atut: o kierunku marketing lub reklama, lub ekonomia, lub dziennikarstwo), znać się na serwisach/mediach społecznościowych i zagadnieniach związanych z wykorzystaniem social media w marketingu, wykazywać się wiedzą i doświadczeniem w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych, posiadać umiejętność obsługiwania aplikacji mobilnych i redagowania tekstów, wykazywać się znajomością narzędzi: Google, AdWords, Google Analytics, Webmaster Tools, a także znajomością obsługi programów graficznych.
Wśród wymagań niezbędnych jest też znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego.
Chętni mogą składać dokumenty od jutra, 22 sierpnia do 3 września.
Teraz znowu szukają specjalisty (poprzednik zmienił stanowisko pracy). Właśnie po raz czwarty oblikowano ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze "Specjalista/Podinspektor ds. mediów społecznościowych". Tym razem urząd kusi całym etatem (40 godzin tygodniowo).
Idealny kandydat powinien mieć wyższe wykształcenie (dodatkowy atut: o kierunku marketing lub reklama, lub ekonomia, lub dziennikarstwo), znać się na serwisach/mediach społecznościowych i zagadnieniach związanych z wykorzystaniem social media w marketingu, wykazywać się wiedzą i doświadczeniem w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych, posiadać umiejętność obsługiwania aplikacji mobilnych i redagowania tekstów, wykazywać się znajomością narzędzi: Google, AdWords, Google Analytics, Webmaster Tools, a także znajomością obsługi programów graficznych.
Wśród wymagań niezbędnych jest też znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego.
Chętni mogą składać dokumenty od jutra, 22 sierpnia do 3 września.
A