UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Dokładnie, nawet nie wie Pan ile jest problemów z własnymi pracownikami, riszczeniowymi pasażerami, infrasteukturą a przede wszystkim z biurokeatycznymi pezepisami.
  • @Googg - Artykuł ktoś z PKSu zainicjował?
  • @adax - Ktoś z PKSu
  • Raczej będzie co raz gorzej, a sytuacja już do końca umowy nie będzie normalna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    2
    złodziej(2020-11-13)
  • @RobertKoliński - Roberciku drogi - czasy jednej firmy, jednej gazety, jednej telewizji i jednej partii minęły bezpowrotnie w 1989.Zrozum i pogódź sie z tym wreszcie - będziesz być może szczęśliwym człowiekiem. ..
  • Spółki zjadły jaskółki, a tak jest w Elblągu. Dlaczego w innych miastach JEST normalna firma komunikacyjna, ma swoje autobusy czy tramwaje. Wytłumaczenie jrst proste były strajki i zachciało się wam U M ratuszu spółek. Daleko nie za jedziecie takim podejściem.
  • Dlaczego Ełk ma autobusy hybrydowe a chyba mniejszy o polowe od Elbląga.
  • @Googg - Głupoty piszesz. W warunku przetargu piszesz jakie kryteria obowiązują i wcale nie musi to być cena. Moze być np 100% autobusy elektryczne.
  • RobertKoliński Dokładnie tak było - a dziś musimy wszyscy płacić za to ówczesne tchórzostwo polityczne, próbę złamania robotniczych strajków i zwykłą arogancję tamtej władzy. Co więcej, dzisiejsza władza, reprezentowana nawet jeszcze przez niektórych notabli pamiętających dobrze tamte czasy, brnie w te same idiotyczne rozwiązania, które już lata temu okazały się społeczno-ekonomiczną klęską i neoliberalnym niewypałem, a które dziś generują tylko wciąż rosnące, wielomilionowe koszty. Jako te chabety od fur z węglem w klapkach na oczach, nie przymierzając - dokąd nas to zaprowadzi?; Hashtagi: #nieudolnosc, #GdzieLogika, #GdzieSens
  • Arriva nie jeździ przerargi w drodze Spółka miasta TE restrukturyzacja i obcięcie wozokm do 900 tysięcy a było nawet 1,4 mln kto kase bierze. .za oszczędności teraz autobusów nie ma tramwaje będą co półgodziny a i będą 3 linie tylko . .a wystarczy likwidacja Zkm jeden dyrektor spółki miejskiej i kasa jest Hashtagi: #AwOlsztyniesmigawszystko
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    2
    Wicia wszystko wie(2020-11-13)
  • Bo tam mniej kradnie władza samorzadowa Hashtagi: #hahhhh
  • @Filippe - Oj. .. Tutaj akurat zgodzę się z Panem Kolońskim. Tylko i wyłącznie jedna firma komunalna. .. Własna! Dokładnie jeden warunek - właściwie jedna kompetentna ekipa. Duża firma, z większymi możliwościami finansowymi. Spójna strategia rozwoju, możliwość szybkiego dostosowania transportu do potrzeb. Jakoś w innych miastach dają radę! Czy ktoś myśli o osobnych spółkach np. od wody i od kanalizacji?
Reklama