UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Gienek-no to oszukał nas wg twoich wyliczeń o 50 lat. To i tak długo jak na zwrot kosztów. Ty natomiast nie policzyłeś dodatkowych kosztów z utrzymaniem tej inwestycji, pogłębianie, kruszenie lodu, konserwacja dwóch zwodzonych mostów. Co do pogłębiania, co zrobisz z tym śmierdzącym mułem, chyba go nie wlejesz do zalewu obok pogłębienia, a nawet jeśli, to kto ci przypłynie, przyjedzie nad śmierdzącą sadzawkę-sam wyliczyłeś- 30000 osób rocznie. Który właściciel firmy przewozowej pozwoli na oczekiwanie w porcie swoim ciężarókom i płacenie za postój dwa a może więcej dni. Port który nie jest wstanie obsłużyć tej wielkości statku w dobę, nie ma prawa bytu
  • Tor wodny przecież jest do Kaliningradu i co jakis czas jest poglebiany nawet teraz. Nie o 50 lat tylko dużo więcej, bo przecież znaczna część pieniędzy wydanych na przekop od razu wróci do budżetu pod postacią podatków np w paliwie PIT pracownioków i CIT firm od ciężarówek viatolle itp i to będą miliony, ale dokładnie będzie wiadomo po zakonczeniu inwestycji. Do tego będą dodatkowe dochody ze wzrostu zatrudnienia w porcie z podatków, z wpływów od restauracji i bazy noclegowej. No i opłat portowych w innych portach i przystaniach nad Zalewem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    5
    Gienek(2019-07-16)
  • Jakiego lodu kruszenie? Podaj kiedy Zalew ostatnio był zamarznięty na dłużej jak 2-3 tygodnie?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    Gienek(2019-07-17)
Reklama