UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Gienek - A uwzgledniles roczny koszt utrzymanie calej infrastruktury, lacznie z poglebianiem i udraznianiem kanalow, portow, i szlaku wodnego ?
  • Nie uwzględniłem tego, bo obecnie tor wodny do Kaliningradu jest ok 3 razy dłuższy niż obecnie i też musi być pogłębiany i znakowany, a po wykonaniu przekopu tor wodny będzie dużo krótszy to raz. A dwa nie pisałem też, że pewna część z tych pieniędzy wydanych na przekop wróci od razu do budżetu w formie podatków za paliwo materiałów, PIT i CIT a to nie będą drobne sumy tylko miliony zł. Następna sprawa to ruch jachtów do innych portow nad Zalewem. A wpływy z podatków za noclegi w hotelach, za konsumpcję w restauracjach, sprzedaż pamiątek a podatki od zatrudnionych firm i pracowników w porcie i przy pogłębianiu? Gydby to dodać do tego o czym wcześniej pisałem, to analiza korzyści z przekopu wypada jeszcze korzystniej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    20
    7
    Gienek(2019-07-16)
Reklama