UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Pisałem wiele razy i nawet był artykuł o tym. Postawić rondo na środku nowowiejskiej i będzie możliwość normalnego wyjazdu z terenu byłej biedronki i TAKSÓWKARZE będą mogli normalnie zawrócić bez konieczności przekraczania skrzyżowania. Światła pionierska robotnicza to jakieś nieporozumienie i absurd. Który z urzędników ma problem z myśleniem??? W tym miejscu jak i na grunwaldzkiej koło sadowej komeńskiego powinny być i muszą być RONDA czyli skrzyżowania o ruchu okrężnym!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    5
    Taksówkarz z Centrum(2022-05-27)
  • Przede wszystkim likwidacja czerwonej fali, nie da się przejechać żadnego dłuższego odcinka nie stojąc na każdych światłach. Ew (w zależności od miejsca) da się jadąc 30 km/h lub 80 km/h - wtedy zielona fala jest...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    22
    0
    poiuy(2022-05-27)
  • Na skrzyżowaniu Piłsudskiego z Legionów, proponuję namalować linię stopu przed krzyżówką na pasie do jazdy na wprost w kierunku szpitala aby kierowcy zostawiali odpowiednią ilość miejsca i nie blokowali skrzyżowania dla pojazdów chcących wyjechać w lewo z Legionów i następnie skręcić w prawo w Królewiecką. Aktualnie 80% kierowców bezmyślnie blokuje całą krzyżówkę a Legionów stoi co prowadzi do irytacji części kierowców stojących na Legionów a wtedy zaczynają łamać przepisy i na siłę wcinać się na skrzyżowanie. Inną opcją jest postawienie tam świateł lub budowa wielkiego ronda lub wprowadzenie nakazu jazdy tylko w prawo z Legionów w Piłsudskiego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    2
    #Piłsudskiego-Legionów(2022-05-27)
  • Problemy do rozwiązania to generalnie są wynikiem postulatów kierowców. A co mają powiedzieć piesi, którzy coraz częściej spychani są na "boczny tor". Oto komuś nie odpowiada ilość przejść i chce ich likwidacji, rowerzyści od lat beż żadnych konsekwencji wyganiają pieszych z chodnika traktując go jak ich własność, kierowcy tak parkują na chodnikach jakby to one były dla nich, a nie dla pieszych. Szanowni państwo każde miasto to środowisko ludzi, a większość z nich porusza się na własnych nogach, a czasem dla wygody lub innej potrzeby korzysta z różnych form transportu. Ale to pieszy jest najważniejszy i w krajach, gdzie jest on poważnie traktowany, cały ruch pieszy jest tam U P R Z Y W I L E J O W A N Y ! Bo to jest wymóg cywilizacyjny wynikający z urbanizacji. I cały ruch drogowy jest temu podporządkowany. Przykładowo w Paryżu kierowcy nawet, gdy mają zielone światło zatrzymują się przed przejściem, gdy widzą, że wieksza grupa pieszych oczekuje na przejście. Miasto to ludzie, a wszystko inne ma tylko im służyć, a nie zagrażać, stąd na ulicy ważniejszy jest człowiek poruszający się na własnych nogach, a nie samochodem, motocyklem, rowerem, hulajnogą czy każdym innym wynalazkiem komunikacyjnym.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    7
    PPP PC(2022-05-27)
  • Najlepiej jeszcze te drogi naprawić, żeby chciało się jeździć. Dziurawe takie.....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    mammma(2022-05-27)
  • Osoby które odpowiadają za stan elbląskich ulic swym sposobem myślenia wprawiają w osłupienie - bo KTO WYMYŚLIŁ żywopłoty, albo mleczne szyby pomiędzy pasami jezdni i przy przystankach. Stwarza to zagrożenie dla kierowców którzy nie widzą samochodów wyjeżdżających gwałtownie z za takiej zasłony na skrzyżowaniach. Dziwię się że policja dopuszcza tak absurdalne rozwiązanie ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    16
    1
    uczestnik ruchu drogowego(2022-05-27)
  • Te pomysły Zarządu Dróg to ponowne dokładanie kar kierowcom, tak modne ostatnio. Nie mają one nic wspólnego z usprawnieniem ruchu na ulicach Elbląga. Dużo jeżdżę po Elblągu i jest kilka miejsc, gdzie niewielkim kosztem można by usprawnić ruch drogowy. Pierwsze to "dłuższe" światła zielone dla poruszających się Łęczycka -Bema na dwóch skrzyżowaniach przy Saperów. Na tych skrzyżowaniach widać nawet jak wspaniale rozwiązuje problemy z korkami wyłączenie świateł. Drugie to przynajmniej o dwie-trzy sekundy dłuższe światło zielone dla skręcających w lewo, w kierunku Zawady na skrzyżowaniu Piłsudskiego-płk. Dąbka jadąc od Brzeskiej. Trzecie ale to na razie w marzeniach zlikwidować tramwaj z Obrońców Pokoju, puścić go Mazurską i Odrodzenia za Parkiem Modrzewie i potem do Ogólnej. A na poszerzonej tym sposobem Obrońców Pokoju zrobić pełnoprawne skrzyżowanie z Niepodległości, nawet z sygnalizacją świetlną. No i wreszcie polikwidować te komunistyczne pozostałości jakimi są ograniczenia do 40km/h. Miało to sens jak można było jeździć 60km/h po mieście, teraz, gdy przez całą dobę obowiązuje 50km/h w terenie zabudowanym jest to zwykłe "aptekarstwo". Tam gdzie to potrzebne postawić znak ograniczenia do 30km/h a te 40-tki polikwidować!
  • Węgrowska-Płk. Dąbka najpilniejsze, pas do lewoskrętu z Dąbka w Węgrowską z oddzielną sygnalizacją, dopóki nikt nie zginął! Tu codziennie dochodzi do sytuacji potencjalnie wypadkowych, a gro kierowców zwłaszcza z poza Elbląga uważa, że jest na rondzie. Doszło tu już do nie jednej kolizji, a wystarczy by skręcający w lewo jechali dopiero gdy tramwaje, auta na Dąbka w stronę centrum, piesi i rowerzyści mieli w tym czasie czerwone!
  • Może zajmiecie się tymi debilnymi światłami na grunwaldzkiej na przeciwko dworca pkp?
  • Zakaz parkowania samochódow na ul. jednokierunkowych. brak bus pasów w Elblągu. Brak przejść podziemnych lub kladek nad jezdniami. Ronda które się sprawdziły budujcie.
  • Bardzo dobry ten program ochrony przed chalasem wprowadzili. Zgadza sie. Juz kilka lat cieszymy sie z blogiej ciszy w miescie od wiosny do poznej jesieni, od rana do poznych godzin wieczornych podziwiajac mega cichy pierdolot nad dachami naszych domow. Jak milo posiedziec latem w mieszkaniu przy zamknietych oknach, bo inaczej sie nie da nie slyszec tej programowej "ciszy". Wydawalo sie, ze o sprawy mieszkancow dba urzad miasta, ale chyba jestem w bledzie?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    4
    Pierdolot(2022-05-27)
  • W ciągu Grunwaldzkiej, Tysiąclecia, Wyszyńskiego powinny być ronda a nie świetlne kierowanie ruchem. Zwykłe, nie turbinowe, wielopasmowe ronda.
Reklama