Kolejny konkurs na Sekretarza Miasta nie został rozstrzygnięty. Jak informuje elbląski magistrat, żaden z kandydatów nie spełnił wymagań formalnych. W najbliższym czasie prezydent Elbląga podejmie decyzję o ogłoszeniu trzeciego konkursu.
Pierwszy konkurs na Sekretarza Miasta został ogłoszony w lutym tego roku po tym, jak Jarosław Lango przeszedł do Zarządu Budynków Komunalnych. Wpłynęły cztery oferty. Tylko jeden kandydat spełniał warunki formalne i z nim przeprowadzono rozmowę. Nie podjęto jednak decyzji o zatrudnieniu.
W czerwcu prezydent ogłosił kolejny konkurs. Niestety, ten również nie został rozstrzygnięty.
- Na stanowisko Sekretarza Miasta zgłosiły się trzy osoby - informuje Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - W wyniku zakończenia procedury naboru nie została wybrana żadna osoba (żaden z kandydatów nie spełnił wymagań formalnych). W związku z tym prezydent Elbląga w najbliższym czasie podejmie decyzję w sprawie terminu ogłoszenia kolejnego konkursu.
Idealny kandydat powinien mieć wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, co najmniej 6-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych, w tym co najmniej 4- letni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej. powinien także znać przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa pracy, ustawę o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa i ustawy o pracownikach samorządowych.
W czerwcu prezydent ogłosił kolejny konkurs. Niestety, ten również nie został rozstrzygnięty.
- Na stanowisko Sekretarza Miasta zgłosiły się trzy osoby - informuje Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - W wyniku zakończenia procedury naboru nie została wybrana żadna osoba (żaden z kandydatów nie spełnił wymagań formalnych). W związku z tym prezydent Elbląga w najbliższym czasie podejmie decyzję w sprawie terminu ogłoszenia kolejnego konkursu.
Idealny kandydat powinien mieć wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, co najmniej 6-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych, w tym co najmniej 4- letni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej. powinien także znać przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa pracy, ustawę o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa i ustawy o pracownikach samorządowych.
A