UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nawet jak rząd pogłębi kanał to co dalej? Więcej tirów będzie parkować w porcie? Miasto nie ma pieniędzy na jakiekolwiek inwestycje. Port jest zadłużony na 800 tyś.
  • @ooo - I co z tego że jest zadluzony na te 800tyś?? Komunikacja miejska co roku jest zadluzona na 20 milionów i jakoś nikomu jej nie oddajemy, tylko dokładamy i funkcjonuje. To samo jest z portem i tymi groszami, specjalisto od siedmiu boleści. Jak tak bardzo państwo chce mieć port to niech buduje na swoich terenach - energii, terminal.
  • No super. Czyli zadłużanie miejskich spółek jest spoko? Gratuluję myślenia ekonomisto od siedmiu boleści.
  • @ooo - Za 3 lata ta spółka będzie przynosić dochody, ale ty wolisz wszystko oddać jak np. dużą część majątku lotosu komuś innemu i z tych dochodów nie mieć nic. Jesteś krótko wzroczny, a o ekonomii nie wspominaj bo nie masz zielonego pojęcia.
  • By port przynosił dochody musi pierw zainwestować, a na to miasto nie ma pieniędzy. Weźmiemy kredyt? Spoko. Miasto ma juz tyle kredytów, którymi roluje, że jeden więcej coś zmieni? Proponuję obejrzeć debatę, był tam przytoczony raport Nik, który mówił, że większość małych portów w Polsce, zarządzanych przez spółki miejskie, jest niedofinansowana. A nasz port jest poprostu zadłużony. Przez tyle lat miasto nic z nim nie robiło i nie wierzę by przekopanie kanału dużo zmieniło. Hashtagi: #ooo
Reklama