UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • A Rząd nadal rżnie głupa i jeszcze manipuluje społeczeństwem. Przecież ta gadka o stu milionach to taka ściema. To zagadnienie pogłębienia toru i cała infrastruktura około portowa powinna była być uwzględniona w planie przekopu i jednoznacznie wykonana przez państwowego bądź co bądź inwestora. Także proszę Rząd, aby w tej sprawie nie zachowywał się jak TVP i TVP Info w ocenie marszu z 4 czerwca.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    27
    J K - M amat.(2023-06-07)
  • @J K - M amat. - Mial inwestowaqc w prywatnej spolce? Zastanow sie co ty wypisujesz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    Realista1(2023-06-07)
  • @J K - M amat. - Inwestora, ktory by zainwestowal w czyjąś spolke i nie mial tam udzialu? Zarty sobie robisz kolego?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    0
    Suweren(2023-06-07)
  • @J K - M amat. - Wiesz, mam mieszkanko do wyremontowania. Taki standard, cekolowanie, malowanie, remont łazienki. Zainwestujesz u mnie? Butelke wody dorzucam gratis.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    0
    Ferdek.Schichau(2023-06-07)
  • @Ferdek.Schichau - Zainwestuję ale najpierw widzimy się w notariusza i przepisujesz 51% kwadratu. Zainteresowany ? Ogarniasz już i nie masz mieszkania bo Ty wpuścisz mnie za oddanie większej części mieszkania. Bo Ci inwestycję obiecałem. A jak będziesz fikał to już jesteś mmiejszosciowy udziałowiec. Czego nie rozumiesz.
  • Proponuję zapytać w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu dlaczego tam nie protestowali gdy powstawały porty z udziałem w zarządach 51 procent akcji Skarbu Państwa i 49 procent samorządów tych miast. Było to na mocy ustawy o portach morskich z 1998 roku. Czy coś przeszkodziło tym miastom w ich rozwoju? A jeszcze warto się dowiedzieć dlaczego np. Gdańsk pozbył się większości swoich akcji na rzecz komercyjnych podmiotów i obecnie ma ich 12 procent? Dlaczego Wróblewski i Wcisla uważają że muszą zachowac wszystko?
  • Przeanalizuj mapę jak to wygląda w elblągu dopiero wygłaszaj kolejny raz plagiat. Tu jest trójpodział, część miasta, cześć prywatną i część państwowa, tylko Stalin by w pięć minut temat zamknął ale mamy inne czasy....
  • @Ahoj - Poczytaj ustawę o portach albo poproś mamę żeby ci poczytała. Przedmiotem spółki akcyjnej 51/49% jest ZARZĄD portu a nie nabrzeża, place czy zabudowania. Dzierżawcy lub właściciele tych nieruchomości mogą przystąpić do spółki kupując jej akcje od którejś ze stron jeśli będzie taka oferta..
  • Masz firmę przynosząca notorycznie straty i znajduje się inwestor, który daje kasę na jej rozwój. Masz dwa wyjścia dalej ponosić straty finansowe, czy oddać inwestorowi 51 % akcji i zacząć zarabiać. Według mnie wybór jest prosty.
  • Proponuję się douczyć nie powielać brednie. Sprawdź sobie jak rząd w osobie podmiotu PFR zakupił udziały w porcie Gdańsk. Wtedy może sobie inwestować do woli.
  • @bra - Inwestor powiadasz. To jaka jest kwota nabycia akcji 51% portu? Oddać do sobie możesz swoją starą do kieratu. Niech zarabia a Ty zgarniesz 49% zysku. Firmy na skraju upadłości też mają swoją wartość a port na stracie jest ale do syndyka mu daleko.
  • Ustawa której nie czytałeś nawet. Rząd w żadnym z tych miast nie wchodził do spółki za drobne i drzazgi. Każdą firmę możesz wycenić na podstawie prognoz. Skoro rząd ma takie bajeczne wizje to port ma swoją wartość na dzień dobry. Oddać? Nie dziękuję postoję.
  • @Realista1 - Czy rzeka należy do parkingu dla TiRów lub mista ? A może ma prywatnych właścicieli ? Dlaczego ostatnie 900 m jest samorządowe a całe kilometry wcześniej należą do skarbu państwa ? Dlaczego miasto ma finansować państwową dewastację ? Jeśli rząd jest taki miły to niech sobie zbuduje port w okolicy Suchacza to wszyscy na tym skorzystają... a parking dla TiRów nadal będzie rzeźbił w transporcie do Kaliningradu i w końcu będzie mógł uczciwie zbankrutować i będzie można rozliczyć tych, którzy galwanizowali trupa całymi latami z pomocą publicznych środków. Zaś port nad otwartym Zalewem będzie mógł przyjmować statki bez ciągania się po wąskiej rzece z pomocą holowników. A gdyby ten port miał się okazać przydatny to będzie miał gdzie się rozrastać nie jako rak miasta ale jego partner.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    3
    GłębokaMyśl(2023-06-09)
  • @Ferdek.Schichau - Mam zwykłe mieszkanie w zdewastowanej kamienicy wspólnoty mieszkaniowej z 12 lokalami... Jutro zacznę remont klatki schodowej a w przyszłym roku wezmę kredyt na odnowienie fasady...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    GłębokaMyśl(2023-06-09)
Reklama