UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • NIK zwraca uwagę, że istotnym problemem w funkcjonowaniu małych portów było utrzymywanie odpowiednich głębokości torów podejściowych, za które odpowiada administracja morska (ona określa także parametry wodnych dróg dostępowych). - to obowiązek strony rządowej, a nie samorządowej..... czy komentujący tutaj rozpoznają różnicę między stroną rządową a samorządową? Może lepiej zamilknąć, a nie pisać co każą za 500+.....
  • NIK mówi o istniejących portach, a tu mamy do czynienia nie z portem, ale z nabrzeżem a to istotna różnica. Nabrzeza mają też inne małe porciki zalewu, Też podadzą rząd do sądu?, A propo zamulania to Szczecin leży 90 km od morza i istnieją, Po to zamówiona jest pogłębiarka aby cyklicznie pogłębiała.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    2
    krzysztofabc(2023-06-07)
  • @krzysztofabc - Jednak umiejętność czytanie ze zrozumieniem to sztuka..... Finansowanie pogłębiania to obowiązek administracji rządowej..... kontrola ex ante - mówi to coś? A co tam Szczecin, a co ze stocznią w Radomiu?
Reklama