UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • To prawda, miejsce jest bardzo niebezpieczne. Rowerzyści wyskakują na jezdnię ze ścieżki, która jest położona poniżej poziomu jezdni. Kiedy pojawiają się w poprzek jezdni jest to wielkie zaskoczenie dla rowerzystów i kierowców. Postulat jest bardzo słuszny, że należy ten przejazd w poprzek jezdni zlikwidować. Za ten bubel projektowy ktoś może stracić i złamać. Podpisuje sie pod wnioskiem. Kierowca.
  • A ja jestem i kierowcą, i pieszym, i rowerzystą. I nie widzę nic złego w tej ścieżce. Oznakowanie jest właściwe i tylko od ludzi zależy, jak z tego miejsca będą korzystać. I co to znaczy, że rowerzyści wyskakują na jezdnię?To są samobójcy. Sporo jeżdżę rowerem i jestem jednym z niewielu, którzy przed przejściami bez ścieżek zsiadaja z roweru. Podobnie z tym wjeżdżaniem na jezdnię korzystając ze ścieżki rowerowej. Może warto sobie uświadomić, że pierwszeństwo przejazdu, to nie gwarancja bezpieczeństwa. Na jezdniach jest dość miejsca dla wszystkich i tylko wzajemny szacunek i wyobrażnia są gwarancją bezpieczeństwa.