Stanowisko Sekretarza Miasta nadal jest do wzięcia. Konkursy nie zostały rozstrzygnięte, bo kandydaci nie spełniali wymagań formalnych. Prezydent Elbląga właśnie ogłosił kolejny. Do trzech razy sztuka?
Pierwszy konkurs na Sekretarza Miasta został ogłoszony w lutym tego roku po tym, jak Jarosław Lango przeszedł do Zarządu Budynków Komunalnych. Wpłynęły cztery oferty. Tylko jeden kandydat spełniał warunki formalne i z nim przeprowadzono rozmowę. Nie podjęto jednak decyzji o zatrudnieniu.
W czerwcu prezydent ogłosił kolejny konkurs. Niestety, ten również nie został rozstrzygnięty. Zgłosiły się trzy osoby, ale nie spełniały wymagań formalnych.
18 grudnia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego zostało opublikowane trzecie już ogłoszenie o konkursie. Idealny kandydat powinien mieć wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, co najmniej 6-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych, w tym co najmniej 4- letni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej. Powinien także znać przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa pracy, ustawę o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa i ustawy o pracownikach samorządowych.
Jego praca ma polegać m.in. na zapewnieniu sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Elblągu oraz miejskiej administracji samorządowej. Ma sprawować nadzór nad prawidłową organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i archiwalnych oraz nad obsługą klientów UM.
Wybrany kandydat ma podjąć pracę na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku.
Zainteresowani mogą składać dokumenty do 15 stycznia 2013 r.
W czerwcu prezydent ogłosił kolejny konkurs. Niestety, ten również nie został rozstrzygnięty. Zgłosiły się trzy osoby, ale nie spełniały wymagań formalnych.
18 grudnia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego zostało opublikowane trzecie już ogłoszenie o konkursie. Idealny kandydat powinien mieć wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, co najmniej 6-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych, w tym co najmniej 4- letni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji samorządowej. Powinien także znać przepisy z zakresu postępowania administracyjnego i prawa pracy, ustawę o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa i ustawy o pracownikach samorządowych.
Jego praca ma polegać m.in. na zapewnieniu sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Elblągu oraz miejskiej administracji samorządowej. Ma sprawować nadzór nad prawidłową organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i archiwalnych oraz nad obsługą klientów UM.
Wybrany kandydat ma podjąć pracę na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku.
Zainteresowani mogą składać dokumenty do 15 stycznia 2013 r.
A