UWAGA!

Porozmawiajmy o strategii promocji miasta

 Elbląg, Porozmawiajmy o strategii promocji miasta
fot. AD

Dziś (31 lipca) o godz. 17 w Ratuszu Staromiejskim odbędzie się pierwsze z cyklu otwartych spotkań poświęconych „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015”. Pod dyskusję zostanie poddany program budowy marki Elbląga – jej struktury i kluczowych elementów.

„Strategię promocji Elbląga na lata 2012-2015” opracowało na przełomie 2011 i 2012 roku konsorcjum firm z Dolnego Śląska – 2 BA Agnieszka Nowak szkolenia i doradztwo strategiczne oraz IPC Consulting Agnieszka Kotlińska. Prace nad dokumentem objęły między innymi badania nad obecnym wizerunkiem Elbląga, opracowanie misji i wizji miasta, określenie głównych kierunków działań promocyjnych do 2015 roku, plan rozwoju marki Elbląga oraz program jej komunikacji, a także system monitoringu wdrażania strategii.
       - O „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015” powiedziano już bardzo dużo, powstało wiele artykułów na ten temat. Jednak większość zabranych w dyskusji głosów dotyczyła logo i środków wydatkowanych na dokument, a nie samej „Strategii…” i jej założeń. Chcielibyśmy, aby elblążanie dowiedzieli się, że „Strategia promocji…” to nie tylko logo i hasło promocyjne, a blisko 200-stronicowy dokument zawierający między innymi program promocji Elbląga do roku 2015 oraz koncepcję rozwoju marki do 2020 roku – mówi Rafał Gruchalski, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu.
       - Biorąc pod uwagę lawinę komentarzy, jaką wywołała prezentacja znaku promocyjnego miasta, liczymy, że spotkania poświęcone - „Strategii promocji…” zyskają duży oddźwięk wśród mieszkańców i przyniosą wiele interesujących i inspirujących uwag do dokumentu – mówi Arkadiusz Kowalczyk z Departamentu Komunikacji Społecznej. - 9 maja udostępniliśmy mieszkańcom formularz uwag do „Strategii…” oraz uruchomiliśmy specjalne forum poświęcone dokumentowi. Niestety na forum nie pojawił się ani jeden post, a poprzez formularz uwag wypłynęły zaledwie trzy wypowiedzi. Mamy nadzieję, że otwarte spotkania będą cieszyły się większym powodzeniem mimo okresu wakacyjnego – dodaje Kowalczyk.
       - Każdy dokument o charakterze strategicznym musi powstawać przy udziale mieszkańców. Dlatego zachęcam do zapoznania się ze „Strategią…” i udziału w spotkaniach oraz podzielenia się swoimi pomysłami na nasze miasto – kończy Rafał Gruchalski.
      
       Harmonogram spotkań: 31 lipca godz. 17 – Program strategiczny budowy marki (struktura marki, elementy marki), 7 sierpnia godz. 17 – Submarki Elbląga (mieszkaniec, turysta, inwestor), 13 sierpnia godz. 17 – Program promocji marki Elbląga na lata 2012-2015 – komunikacja werbalna i wizualna, narzędzia i działania promocyjne, 21 sierpnia godz. 17 – Program promocji marki Elbląga na lata 2012-2015 – działania i narzędzia skierowane do poszczególnych grup docelowych (mieszkaniec, turysta, inwestor), 28 sierpnia godz. 17 – Wdrażanie strategii i zarządzanie marką Elbląga. Wszystkie spotkania odbędą się w Sali koncertowej Ratusza Staromiejskiego.
      
       „Strategię promocji Elbląga na lata 2012-2015” można pobrać ze strony www.elblag.eu.
      
Urząd Miejski w Elblągu

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • A wiecie dlaczego nie pijawil sie zaden post na forum? Bo wszyscy malkontenci elblascy boja sie wychylic z poza ekranu swojego monitora.
  • Raczej ludzie zobaczyli jak odbyło się "publiczne" głosowanie na logo. I nie mają zamiaru występować w kolejnej farsie, która zrobi z nich bezmyślne narzędzie. Tu bym szukał powodu. Jeśli władza wypieła się na obywatela, to obywatel wypina się na władzę. Jest tylko niesprawiedliwość czasu tych działań - władza wypina się na bierząco, obywatel może tylko raz na czas wyborów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ~Jadzia(2012-07-23)
  • ale błysnąłeś komentem o malkontentach co za bystrość :) bzdura! po prostu kogo to obchodzi? i tam miasto zrobi na co im procedury pozwolą a ludzie wybiora co beda chcieli. nie robi to wrazenia, szkoda czasu na promocje czegos co nie ma znaczenia :) elblag- miastem przelotnym w drodze do centrum; )
  • i władza się zmieni nie ma obawy zmienic sie musi, wszak to ludzie wybieraja no nie? :-) przyjdzie na nich kolej i wyląduja w jegłowniku albo w innych centrach jak Braniewo :) na urzedzie; D nic oni nie znacza ot co, trafiłą im się posadka a doswiadczeń znaczacych żadnych, tylko papier z mgr nie na temat do rządzenia :)
  • nikt im nie wierzy i raczej nie bedzie wdawał sie w dyskusje z ludzmi przypadkowymi na urzedzie bo ci obecni z promocji nie maja doswiadzcenia, gdzie ostatnio pracowali? w tv elblag oraz w biblitoece jako redaktor. :) samo mowi za siebie.
  • WElblągu WLADZA LUDZI NIE SZANUJE, WIĘC POKAŻMY WSZYSCY WŁADZY FIGĘ W D. .. jak nazdjęciu !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Figa w dupie(2012-07-23)
  • Elbląg – pogranicze Warmii i Mazur. Cytat str. 153 „ Działania adresowane do odwiedzjących mają przyczynić się do realizacji celów operacyjnych w ramach celu strategicznego: zapewnienie Elblągowi pozycji turystycznego regionalnego centrum pobytowego na pograniczu Warmii i Żuław „ Niezły cel strategiczny. Już bardziej obrazić mnie nie mogli. Centrum pobytowe na pograniczu. Autorów tej obraźliwej dla mnie strategii informuję, że Elbląg jest stolicą wspaniałej nadmorskiej krainy Żuław, Zalewu Wiślanego Wysoczyzny i Mierzei. Tak gdzieś od kilkuset lat związany z tymi pięknymi krainami. Pogranicze Warami i Mazur z Elbląga robią. Na polityczne zamówienie. Czerwony
  • w elblągu nie ma ani departamentu promocji miasta ani departamentu który zajmowałby sie rozrywka w elblągu, chyba ze sie myle i sa jednak tacy niby to specjalisci zatrudnieni na takich stanowiskach wtedy zachodzi odejrzenie a wrecz uzasadnione to jest podejrzenie ze Oni nie wykonują swojej pracy. wiec nalezy Ich jak najszybciej zwolnic za nie wykonywanie obowiazków. podpowiem tylko tym [...] ze mozna by zorganizowac w elblągu inscenizacje obrony elblaga udzaiłem piekarczyka i bramy targowej. poza tym gratuluje pomysłu z Dniami elblaga na zadupiu zwanym za politechnikom a nasze stare miasto tetni zyciem. zamiast na wycieczki do chin pojedzcie na szkolenie do malborka ( jak nie macie auta to was zabiore ) tam co tydzien cos sie dzieje dla ludzi i ich miasto tetni zyciem mieszkanców i turystów
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jamaleg(2012-07-23)
  • jamaleg - masz problemy albo nie mieszkasz w elblagu. departament kultury w koncu myśli tzn od czasów Sielewicz już było lepiej a teraz jest jeszcze lepiej. Imprezy zroznicowane, pomoc dla artystów kazdy coś dostał bez wzgledu na kolor skóry i nie jest to plotka a fakty :) a czy miasto sie dobrze promuje na swiecie chociazby w kraju to. .. logo miasta mówi samo za siebie hehehe
  • kultura artystyczna w elblagu na się akurat dobrze kto tego nie widzi to jego problem bo jest w czym wybierać
  • Konsultacje na temat strategii w WAKACJE????? Od kiedy taki termin konsultacji społecznych?Znowu źle zaczynacie! Peowcy pomyślcie - to naprawdę nie jest trudne!!!!! Aż tak Wam po d. .. e pociekło, że nawet w wakacje szalejecie? A jak będzie czas na te badania i rozważania to będziecie na wakacjach?Kto to wymyślił? DO zwolnienia!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    aleeeeee(2012-07-23)
  • Cała ta strategia, to jedynie potrzeba wydania kasy na coś, co nie jest uchwytne i efekty czego będą niemożliwe do rozlicznia. Urzędnicy zamiast samemu wykonywać pracę zlecają wykonanie jej zewnętrznym firmom. W majestacie prawa opróżniana jest miejska kasa. Granda w biały dzień.
Reklama