UWAGA!

Prace konserwacyjne na mostach

 Elbląg, Prace konserwacyjne na mostach
fot. AD (arch. portEl.pl)

Górny i dolny most na Starym Mieście czeka w nadchodzących dwóch tygodniach konserwacja. W czasie prac nie będą podnoszone przęsła obu mostów. Podajemy harmonogram prac i płynące stąd ograniczenia.

Most dolny nie będzie podnoszony w dniach 16-18 czerwca br. W czasie prac konserwacyjnych prowadzonych na jezdni mostu nie będzie niemożliwy przejazd samochodów w godzinach 8-13. Konserwacja polegać będzie na zabezpieczeniu specjalnym środkiem dębowej kostki, z której wykonana jest nawierzchnia jezdni.
       Most górny nie będzie podnoszony w dniach 23-25 czerwca br.
       Niezależnie od prowadzonych prac ruch pieszych na obu mostach nie będzie ograniczony.
      
Łukasz Mierzejewski, Biuro Prasowe UM w Elblągu

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • zyje w kraju w ktorym kazdy chce mnie zrobic w. .. .. Bezmozgi cholerne. nie mozna bylo tego zrobic w marcu? Karać debili za takie decyzje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    4
    andrzej856634(2014-06-13)
  • Niedawno oddane do użytku a już trzeba je. .. .naprawiać?
  • konserwacja a nie naprawa, czytaj ze zrozumieniem.
  • a co z okropnie zardzewiałym mostem kolejowym przy Unii Europejskiej? To jest pierwsze wrażenie przy wjeździe do naszej " Metropolii"
  • Proszę mi powiedzieć dlaczego użyto w tych mostach kostki z drewna ? Mosty z taką nawierzchnią są w takich krajach jak Grecja, Hiszpania czy Włochy czyli znacznie cieplejszym od naszego. Przecież to totalna głupota. Nawet nie polakierowano tego drewna. Pytam kto to projektował ? Dlaczego tam jest drewno a nie np. lekka kostka z gazobetonu, cegły czy lekkiego kamienia? Przecież te mosty to jedna wielka lipa.
  • @Nowa Prawica czy żletowidzę a co dało by lakierowanie? Jest coś takiego jak impregnowanie: " Konserwacja polegać będzie na zabezpieczeniu specjalnym środkiem dębowej kostki, z której wykonana jest nawierzchnia jezdni. " Ja tam wolę te drewno, które jest, niż cegła a to ze względów estetycznych. Tak jak do Francji przyjeżdżają nasi rodacy i stwierdzają, że Francuzi muszą być biedni, bo nie tynkują domów:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    0
    Lolelb(2014-06-14)
  • " lekka kostka z gazobetonu" ? Szanowny budowniczy mostów z gazobetonu zostań lepiej przy polityce, tam możesz być dyletantem, który schowa się w tłumie innych dyletantów. Do uzupełnienia ubytków w kostce drewnianej nie trzeba żadnych przerw " na konserwację" . Chyba oba mosty są obarczone tym samym błędem(może konstruktor myślał, że wykonawca ma większe doświadczenie, albo wykonawca myślał, że konstruktor daje większą tolerancję ?), który po prostu trzeba usunąć. 2 tygodniowe " przerwy na konserwację" nowiutkich mostów zwodzonych to oczywista dezinformacja.
  • to zwykłe kłamstwo! to nie żadna konserwacja tylko NAPRAWA! chodzę tamtędy codziennie i ta kostka od początku była trefna!!!
  • a wiesz że ten most należy do Olsztyna? Nie wiesz? To najpierw zasięgnij informacji a później się czepiaj.
  • oczywiście chodzi mi o most na trasie UE
  • jakie naprawiać konserwacja a naprawa 2 inne sprawy
  • Gdzieś trzeba wydac pieniądze, żeby przed wyborami pochwalić się ile zrobiono. Że nowe i remontowac? A bo to mieszkańcy nie wiedzą, że przez mosty nie tylko ludzie chodzą. Ile milionów insektów i robactwa tędy przejdzie to tylko pewnie prezydent wie, a ciemny lud tego nie wie. Ja bym zaczął remontowac 1 czerwca, a kończył 31 sierpnia. Pomyślności.
Reklama