UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • No I jest.!!!! Jest donos do Brukseli!!!! Nareszcie! Spotkanie pilne na temat przekopu.Moskw.... o nie Bruksela juz dziala.Donosiciele sa wsrod nas. 20.02.2019 godz 9. Garbusiarz cyklista
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Zbyszek1(2019-02-20)
  • @CT - 250 mld wyprowadzone z kraju przez poprzedników, to Ciebie nie kole? Audytem zakończyli poprzednicy działalność, a ja czekam na jawne i szczegółowe, rozliczenie finansowe każdej kadencji poszczególnej władzy nie tylko na bieżąco, ale do początku przemian włącznie.
  • @Radkoo - Wstępowali do wojsk Norwegii
  • @Braniewo - kiedy niszczono wydmy na całej długości Mierzei budując pensjonaty, byle jakie stragany, wycinano całe połacie lasów pod ''zabudowę letniskową'', to nikomu to nie przeszkadzało, zwłaszcza MIGRANTOM z całej Polski, którzy tam się wybudowali, a teraz wielkie płakanie, bo na tej inwestycji zarobi POLSKA, ELBLĄG a nie Rosja gdzie za każde przejście Pilawską trzeba płacić duże pieniądze
  • Każdy, kto posiada minimum wiedzy historycznej wie, że siłą napędową każdej gospodarki jest transport. Stąd, już starożytni rzymianie budowali drogi, Polska w XVI wieku rozwijała się dzięki żegludze na Wiśle- rozwój miast Kraków, Kazimierz, Warszawa, Płock, Toruń. W XIX wieku rozwijały się te regiony, które posiadały linie kolejowe lub kanały żeglugowe. Wiek XX to autostrady i transport wodny. Wszystkich przeciwników przekopu zapraszam do obejrzenia portów rzecznych nad Renem, w Kolonii, Bonn .....
  • Niezależność od innych, to dlaczego sprowadzamy węgiel, gaz, itp. ,a dostęp do morza mamy, więc argumenty żadne. A jeśli chodzi o czyjś honor, to niech płaci własnymi pieniędzmi, i własnym honorem a nie państwowym.
  • Hitler ich do tego zmusił ! Teraz nie ma znaczenia handlowego ( przepływ statków), tylko turystyczne jako marina dla jachtów. U nas może raz jakiś żeglarz wpłynie na Zalew, uszkodzi łódkę i na tym koniec. Będzie pływał tylko jeden stateczek, jak w ZSRR na Kanale Wołga -Don, też wybudowanym bez rozeznania ekonomicznego, a dla celów politycznych. Statek ten woził drewno w obie strony bez wyładunku. .. tak dla picu że tu się coś przewozi. Wyładowywano go raz na jakiś czas. .. gdy drewno zgniło. .. Ponieważ nie ma jeszcze imienia, proponuję im. Jarosława Kaczyńskiego, bo to jego pomysł polityczny i dzięki niemu będziemy latami płacić podatki na utrzymanie, aż spotka go taki los jak na jeziorze Jamno, gdzie wybudowano przekop z Bałtyku i wrota, które piach morski po sztormach zasypał dokumentnie. Amen
  • A ile POwcy zlodzieje nakradli przez 8 lat swoich rzadow
  • @asio - brawooooo
  • Co to wszystko ma do przekopu ?? Oczywiscie ze przejrzystosc finansowa kazdego rzadu i parlamentarzystow powinna byc na kazdym etapie. Ja mowie o "turystycznej" inwestycji, ktora nigdy nie przyniesie zyskow, nie mowiac o zwrocie kosztow ! Wedlug Ciebie, warto w bloto wywalic lekka reka nastepne kilka miliardow ???
  • Co ta za portal? O niemieckim kapitale? Siejecie zamęt w Polsce.
  • Pranie mózgów - oto dwa artykuły z GW.
Reklama