UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Skończy to się tak, iż nadejdzie prywatyzacja TE wymiana całkowita kadry a prywaciarz tak łatwo nie pozwoli na związki zawodowe, i będzie jak w autobusach. Prywatny nazwijmy to inwestor wykupi TE z całą infrastruktórą (kuzyn, brata kogoś tam) za 1 zł. I będą pracować po 10 godz. za pieniądze jakie ustali prezydent z inwestorem, i po kłopocie dla włodarzy. Dla czego autobusy żadna spółka nie strajkuje?? U prywaciarza jak się nie opłaca to zwija interes i koniec (tak jak arriva) niech się miasto martwi - żadnych strajków. Ps. czy miasto "coś ugrało" od Arrivy, za likwidację z dnia na dzień??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    2
    Tomasz85(2020-02-17)
  • A wiesz, że transport publiczny to zadanie gminy, wynikające z przepisów prawa? Więc miasto tak czy inaczej musi zagwarantować transport publiczny.
  • Przede wszystkim to od Warbusa
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    kierowcaautobusuwELBLONGU(2020-02-18)
Reklama