UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • 1 z profesorów mówi, że inwestycja będzie się zwracać 450 lat i że jest 60 km do Gdańska droga S7 i tam będą jeździć kontenery, A jak będzie woził ponadgabarytowe turbiny i filtry przemysłowe co ważą po kilkaset ton 7? A przekłanie i odlewy, a elementy wiatraków? A poza tym ciekawe jak ten Pan Profesor to wyliczył, mówi o przeładunkach o wzroście do miliona ton, a co jak będzie nie milin ton za 20-30 lat ale np 1,2 mln, albo 1,5 mln? No i jeszcze 1 kwestia- Pan Profesor nie uwzględnił w swoich obliczeniach pasażerów statków wycieczkowych, a to przecież teraz jest rocznie ok 30 tys osób, kiedyś było znacznie więcej jak nie było blokad Zalewu, 40-50 tysięcy, na każdego pasażera jest opłata portowa, a przecież są też inne porty i przystanie na Zalewie i tam też pobierają opłaty za jachty czy Pan Profesor uwzględnił te dane? Już wczoraj Wójt Gminy Sztutowo mówił na WP, że przekop skróci drogę na Zatokę Gdańską rybakom z Kątów Rybackich o 6 godzin- to już oszczędność paliwa i płac dla załogi. Wójt też powiedział, że dookoła przekopu powstanie infrastruktura gastronomiczna, noclegowa, handlowa i parking czy Pan Profesor też to uwzględnił? Bo ten interes też ma działać tylko dzięki przekopowi? Skąd Pan Profesor wie jak i czy zwiększy się ruch na Zalewie jachtami?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    37
    15
    Gienek (2019-02-20)
  • @Gienek - no i czego nie rozumiesz?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    8
    Maliniak(2019-02-20)
  • @Gienek - Skróci drogę rybakom? Przecież ci, co łowią w morzu, trzymają łodzie na plaży, - w każdej miejscowości na mierzei. Jakiś redaktorzyna nie źle "poszedł po bandzie".
  • to nie jakiś redaktorzyna powiedział tylko wczoraj wójt Sztutowa, że skróci to drogę rybakom z Kątów Rybackich. Pewnie miał na myśli tych co łowią na Zalewie i chcą tym samym kutrem łowić na Bałtyku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    Balbina.(2019-02-20)
  • Do Gienek - zainwestuj w przekop i czekaj jak Ci pieniążki będą spływac z turystów;) A powiedz w jaki sposób te turbiny i elementy wiatraków maja zostac przetransportowane do portu ? Przez miasto które wgl nie jest do tego przygotowane? Jeśli firmy chcą transportować drogą morska niech wpłaca kase i niech kopią
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    6
    Patryk12340987(2019-02-20)
  • @Gienek - No i masz rację. Tylko powiedz mi po jaką cholerę decydenci w Warszawie opowiadają jakieś herezje o rozbudowie portu w Elblągu?? Jesteśmy wszyscy z Elbląga i znamy to miasto - także okolice portu. Przecież to jakieś niestworzone rzeczy wciskać ludziom ciemnotę o tym że Elbląg będzie miał moce przeładunkowe równe Gdyni. To jest nierealne. Turystyka owszem - byłoby fajnie jakby na Zalewie powstało kilka nowoczesnych marin i infrastruktura turystyczna. Tylko czy aby napewno trzeba robić przekop aż takiej wielkości że o torze wodnym nie wspomnę?? Kto to potem utrzyma skoro jednocześnie nikt nie gwarantuje miastu środków na dalszą rozbudowę tej infrastruktury? Nie za bardzo wiadomo (bo jest to przemilczane) jaki wpływ będzie miał przekop takiej wielkości na środowisko w okolicach Zalewu - nie chodzi mi tu o drzewa które wycięto tylko o sam przekop i jego infrastrukturę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    chomiik(2019-02-20)
  • @chomiik - Dobry człowieku, brednie o Gdyni opowiada Struk, żeby ośmieszyć inwestycję, dobrze o tym wiesz, ale kleisz głupa i myślisz, że goowno się przyczepi. Żałosne.
  • @Gienek - Czy dziś rybacy z Kątów Rybackich pływają przez Pilawę łapać ryby w Zatoce Gdańskiej? Egeniuszu odpowiedz mi.
Reklama