UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Gienek - Ten tekst mówi o tym jak bezsensowny jest transport śródladowy. , na którym z powodu niskiego stanu rzek można stracić krocie. Dlatego następuje odwrót od tego typu transportu na rzecz kolei. Wyjaśniam, że pracowałem w tym biznesie wiele lat (nie tylko w Polsce). Już nie pracuję, bo ta branża nie ma przyszlopści w Europie. Czasy XIX-tego wieku, kiedy dróg nie było, a kolej dopiero raczkowała i rzeki, kanaly były najtańszą drogą transportu dawno już minęły. Niestety :(, . Pozdrawiam :)
  • Tekst właśnie mówi, że dla Niemiec transport wodny jest bardzo ważny to samo w Holandii. Nadal nie wyjaśniłeś jak 700 tonowa barka jest niby droższa w transporcie od 30 tirów z kierowcami nie mowiąc już o małych statkach 3500 tonowych. A u nas to jak na razie to się kolej zwijała ostatnio, właśnie nadzalewówkę zamkneli jak wygląda most kolejowy koło portu? To po jakich torach będą ten towar wozić? Nie mówiąc już o tym, że większość prądu u nas jest z węgla to ma się nijak do zeroemisyjności. A duża część lokomotyw towarowych jest spalinowa i na dużej części torów nie ma trakcji elektrycznej. Pozdrawiam również. :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    Gienek (2019-02-20)
Reklama