UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @kek- bez urazy, ale tych statków które mogłyby przepłynąć ten kanałek trudno obecnie nazwać pełnomorskimi, to statki żeglugi przybrzeżnej, nikt dziś nie odważyłby się wysłać taki statek np do Kanady.
  • A kto powiedział że statki z Elblaga będą pływać do Kanady?Znasz pojęcie portu federowego?
  • A Ty znasz to pojęcie ? Bez zastosowania dla elbląskiego portu. Owszem to relikt przeszłości transportu morskiego. Kiedy feedery (statki morskie średniego tonażu)musiały obsługiwać tor wodny Hamburg lub Bremerhaven do trójmiasta. Bo było za płytko. Teraz statek najwyższej klasy do 10 000 TE wchodzi do Gdyni lub Gdańska a kontener drogą lądową od elbląskiego eksportera lub do elbląskiego importera w 60min pod magazynem GDA - ELB lub ELB-GDA
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Darecki42(2021-07-13)
Reklama