
Mieszkańcy Elbląga zadecydowali! Żubr w ramach akcji „Żubr. Tu się wybiera” zaopiekuje się Smokami w Jeleniej Dolinie. Od samego początku trwania plebiscytu, czyli od 1 kwietnia Smoki zdecydowanie prowadziły i tak już zostało do zakończenia plebiscytu. Wynik pokazał, jak ważne jest to miejsce dla mieszkańców miasta i jak bardzo elblążanie pragną jego odnowienia.
Plebiscyt prowadzony był we współpracy z przedstawicielami patronów mediowych: Dziennikiem Elbląskim, portalem portel.pl oraz ośrodkiem TVP3 Olsztyn. Mieszkańcy Elbląga mogli oddawać swoje głosy za pośrednictwem kuponów drukowanych w Dzienniku Elbląskim oraz poprzez ankiety internetowe zamieszczone na stronie dziennika a także na stronach internetowych portel.pl oraz TVP3 Olsztyn. Odzew nastąpił natychmiast – w ciągu kilku dni ankiety na poszczególnych stronach www były pełne głosów, a do redakcji Dziennika Elbląskiego spływały kolejne kupony. Łącznie na Smoki spłynęło 85% głosów.
Warto przypomnieć, że zakończony plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera” to tylko początek akcji Żubra - już od 11 czerwca do końca lipca rozpocznie się zbiórka funduszy, które pomogą Żubrowi zaopiekować się Smokami. Wysokość zebranych sum znana będzie na początku sierpnia; najpóźniej do końca października odnowione Smoki - miejsce odpoczynku i relaksu elblążan na świeżym powietrzu – znów cieszyć będzie nowym blaskiem!
„Żubr gorąco dziękuje mieszkańcom Elbląga za zaangażowanie się w plebiscyt i głosowanie. Teraz intensywnie pracujemy nad szczegółowym planem zagospodarowania zwycięskiego miejsca. Żubr od zawsze kojarzony jest z naturą i relaksem na świeżym powietrzu, więc tym bardziej wybór Smoków pokazał, że i dla elblążan to ważne wartości. Odnawiając i upiększając Smoki w Jeleniej Dolinie chcemy dać odrobinę zieleni i chwilę wytchnienia na powietrzu. Cieszymy się, że tak wiele osób zaangażowało się w naszą wspólną akcję.” – powiedział Tomasz Brycki, senior brand manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
Marka Żubr to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. To piwo produkowane z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej, idealne na zakończenie każdego dnia. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Od 2004 roku marka Żubr wspiera stado białowieskich żubrów i jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. W 2006 roku marka Żubr zaangażowała się w akcję ratowania lip w Białymstoku (w czasie akcji „Żubr dba o korzenie” zebrano 133 tys. zł za które posadzono 53 nowe lipy krymskie), ustawianie nowych ławek w Lublinie nad Zalewem Zemborzyckim, zarybianie Jeziora Długie i Redykajny w Olsztynie oraz odrestaurowanie ścieżki turystycznej w Kadynach koło Elbląga. Jednocześnie, wraz z tymi działaniami zrealizowany został finał akcji „Żubr w naturze nie odpuszcza” z 2005 roku. W ramach tego projektu ułożono nową alejkę, nasadzono drzewa i ustawiono ławki w Inowrocławskim Parku Zdrojowym, odnowiono wiatę dla turystów w Miejscu Mocy w Puszczy Białowieskiej, odrestaurowano miejsce do grillowania w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Puszczy Goleniowskiej, ustawiono nowe ławki w rezerwacie Szum oraz nasadzono drzewa, krzewy oraz ustawiono nowe ławki w Parku 1000-lecia w Chojnicach.
Warto przypomnieć, że zakończony plebiscyt „Żubr. Tu się wybiera” to tylko początek akcji Żubra - już od 11 czerwca do końca lipca rozpocznie się zbiórka funduszy, które pomogą Żubrowi zaopiekować się Smokami. Wysokość zebranych sum znana będzie na początku sierpnia; najpóźniej do końca października odnowione Smoki - miejsce odpoczynku i relaksu elblążan na świeżym powietrzu – znów cieszyć będzie nowym blaskiem!
„Żubr gorąco dziękuje mieszkańcom Elbląga za zaangażowanie się w plebiscyt i głosowanie. Teraz intensywnie pracujemy nad szczegółowym planem zagospodarowania zwycięskiego miejsca. Żubr od zawsze kojarzony jest z naturą i relaksem na świeżym powietrzu, więc tym bardziej wybór Smoków pokazał, że i dla elblążan to ważne wartości. Odnawiając i upiększając Smoki w Jeleniej Dolinie chcemy dać odrobinę zieleni i chwilę wytchnienia na powietrzu. Cieszymy się, że tak wiele osób zaangażowało się w naszą wspólną akcję.” – powiedział Tomasz Brycki, senior brand manager marki Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
Marka Żubr to druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. To piwo produkowane z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej, idealne na zakończenie każdego dnia. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Od 2004 roku marka Żubr wspiera stado białowieskich żubrów i jest sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego. Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. W 2006 roku marka Żubr zaangażowała się w akcję ratowania lip w Białymstoku (w czasie akcji „Żubr dba o korzenie” zebrano 133 tys. zł za które posadzono 53 nowe lipy krymskie), ustawianie nowych ławek w Lublinie nad Zalewem Zemborzyckim, zarybianie Jeziora Długie i Redykajny w Olsztynie oraz odrestaurowanie ścieżki turystycznej w Kadynach koło Elbląga. Jednocześnie, wraz z tymi działaniami zrealizowany został finał akcji „Żubr w naturze nie odpuszcza” z 2005 roku. W ramach tego projektu ułożono nową alejkę, nasadzono drzewa i ustawiono ławki w Inowrocławskim Parku Zdrojowym, odnowiono wiatę dla turystów w Miejscu Mocy w Puszczy Białowieskiej, odrestaurowano miejsce do grillowania w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Puszczy Goleniowskiej, ustawiono nowe ławki w rezerwacie Szum oraz nasadzono drzewa, krzewy oraz ustawiono nowe ławki w Parku 1000-lecia w Chojnicach.
-------------------- Reklama ----------------------
Redakcja