UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Komunikacja miejska przejdzie okres trudności

Projekt planu przewozu pasażerów tramwajami komunikacji miejskiej w Elblągu, przewiduje na 1962 rok spadek o 2 procent, natomiast ilość przewiezionych osób autobusami powinna wzrosnąć o przeszło 10 procent - czytamy w Dzienniku Bałtyckim z 13 grudnia 1961 roku.

Sytuacja ta wywołana jest kilkoma względami. Jak wiemy linia tramwajowa nr 3 została zlikwidowana, a na trasę tę puszczono autobusy. Stąd wzrost przewozów. Z drugiej strony pewien spadek przewozu osób dwoma liniami tramwajowymi, zostanie wywołany budowa drugiego toru, przy ul. Dzierżyńskiego i Grunwaldzkiej oraz budową kolektora. Roboty te spowodują pewne zakłócenia w ruchu, co wpłynie na zmniejszenie szybkości. Pocieszmy się, że są to trudności natury przejściowej, a roboty przyniosą duże korzyści.
       Dodajmy, że w przyszłym roku przewidywany jest zakup 4 wozów przyczepnych i dwóch autobusów. Ponadto MPK przeznacza ok. 2 mln zł na remont istniejących torów i sieci. Przebudowana również zostanie sala konduktorska.
      
.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama