[ X ]
Nie ma wolnej prasy bez finansowego wsparcia reklamodawców. Wszystko co publikujemy poniżej dostajesz w zamian za oglądanie banerów.To chyba nie jest wygórowana cena? Może wyłącz więc AdBlocka?

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nowoczesne bulwary upiększą Elbląg

Piękne nadbrzeże i nowoczesne bulwary otrzyma Elbląg, wzdłuż rzeki Elbląg - czytamy w Głosie Elbląga z 29 maja 1962 roku.

Plan inwestycyjny na lata 1964-65 przewiduje budowę nadbrzeży i bulwarów na odcinku rzeki Elbląg od mostu przy al. Tysiąclecia do Zakładów Mechanicznych im. gen. K. Świerczewskiego. Równolegle z budową nadbrzeży przewiduje się rozbiórkę zburzonego mostu w ciągu ul. Mostowej. Ze środków inwestycyjnych rozpocznie się również w latach 1964-65 budowę mostu na rzece Elbląg. Ze środków przeznaczonych na kapitalne remonty, wyremontuje się wiadukt autostradowy nad ulicą Grunwaldzką oraz most autostradowy na rzece Elbląg.
      
(sg)
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
Reklama