UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

W trosce o oszczędność dewiz

W dniu 19 sierpnia br. Zakłady Mechaniczne im. Gen. K. Świerczewskiego w Elblągu przyjęły zamówienie na wykonanie dwóch śrub mosiężnych dla Polskich Linii Oceanicznych z terminem do 15 września br., informował Dziennik Bałtycki z 26 sierpnia 1958 r.

To cenne zobowiązanie pozwoli na oszczędzenie 10 tys. dolarów, które musiałyby być wydatkowane za granicą, za postój statku w obcym porcie.
     „Zamech” dołoży wszelkich starań, aby wywiązać się z tego trudnego (z wagi na krótki termin) zadania. Na uznanie zasługuje stanowisko wszystkich kierowników działów produkcyjnych „Zamechu”, którzy jednomyślnie zadeklarowali gotowość udzielenia jak najdalej idącej pomocy, dla terminowej realizacji zamówienia PLO.
oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
Reklama