UWAGA!

Bo na rozwój trzeba mieć pomysł

2011-06-20
08:30
 
Bo na rozwój trzeba mieć pomysł

Mówi się, że okres przedwakacyjny, dla wielu firm z branży meblarskiej jest poważnym testem wytrzymałości, jako że to właśnie ta część roku jest najtrudniejsza. Maj to dla potencjalnych klientów głownie czas komunii, a czerwiec to typowy rozleniwiający czas przedurlopowy, kiedy jedynie planuje się remonty.

Nie wszystkie firmy borykają się jednak z ciszą w branży. Te najbardziej dynamiczne i rozwojowe, pomysłami i innowacjami wręcz sypią jak z rękawa.
       - W tych wolniejszych dla rynku okresach, najważniejsze jest aby proponować ciekawe kampanie promocyjne, które zachęcą klienta do podjęcia decyzji o upiększeniu swojego mieszkania - mówi Dyrektor Działu Marketingu firmy Galeria Indeco Sp. z o.o. Jacek Siewiaryn.
       - U nas klienci mają w czym wybierać, wciąż trwa kampania 2XL, gdzie klient otrzymuje dodatkowe meble w prezencie. Akcja promocyjna 2XL została zresztą ostatnio przedłużona na prośbę naszych klientów. Dodatkowo, Galeria Indeco jako pierwsza firma w branży publikuje na swoich stronach internetowych gazetkę produktową, gdzie pokazywane są nasze produkty wraz z ceną. Nasza firma chce w ten sposób skończyć z mitem, że meble na wymiar są niespotykanie drogie – dodaje.
       Galeria Indeco mocno inwestuje również w zwiększenie ilości swoich placówek ekspozycyjnych, gdyż wg zarządu spółki to właśnie inwestycje sprawiają że na rynku przetrwają tylko najlepsze i najbardziej stabilne firmy i to z wielką korzyścią dla klientów.
       W poprzednim tygodniu nastąpiło uroczyste otwarcie ekspozycji w olsztyńskim Alfa Centrum.
       Przypomnijmy, że w Elblągu punkty z logiem Galerii Indeco można spotkać już w Carrefourze, na 12 Lutego oraz w okolicach stacji paliw E. Leclerc.
      
       Z rozmów przeprowadzonych z Dyrektorem Działu Marketingu, Jackiem Siewiarynem wynika, że do końca tego roku spółka planuje otworzyć punkt obsługi klienta w centralnej Polsce. Gdzie dokładniej, tego nie chce zdradzić. Na pytanie o kryzysie w branży meblarskiej odpowiada: Dobra firma przypomina smoka, który uderza ogonem, gdy zaatakowano jego głowę,
       zawsze mamy chociaż jedno wyjście awaryjne i tak jest tym razem.
      
      

       ----------- Reklama -----------

      
rivolt
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej