
Biometryka jest nauką o mierzalnych cechach fizycznych lub behawioralnych organizmów żywych. Termin ten pochodzi od greckich słów "bios" czyli żywy oraz "metron" czyli mierzyć. Dzięki rozwojowi metod statystycznych oraz systemów informatycznych biometryka zajmuje coraz szersze zastosowanie w systemach kontroli dostępu. Dla lidera rozwiązań w tej branży pracuje elbląska Agencja Reklamowa Contact.
„Obsługa zleceń dla warszawskiej firmy Deep Blue Biometrics to jeden z przykładów naszej aktywności poza lokalnym rynkiem”
- komentuje współpracę z Klientem przedstawiciel agencji Contact.
Biometryka jest obecnie jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się działów IT.
Olbrzymia ilość przetwarzanych i przechowywanych informacji niesie za sobą wymóg zapewnienia systemów kontroli dostępu do danych i pomieszczeń charakteryzujących się wysokim poziomem bezpieczeństwa.
To właśnie główne pole działalności naszego Klienta.
Tradycyjnie stosowane techniki bazujące na systemach kart magnetycznych, systemach kart mikroprocesorowych, systemach haseł, PIN-ach, etc są zbyt zawodne by
podołać obecnym wymaganiom użytkowników. Wadą systemów kartowych jest również ich koszt, który nie jest kosztem jednorazowym. Karty ulegają zniszczeniu bądź zagubieniu. Z przyjęciem każdego nowego pracownika wiąże się koszt karty, w którą trzeba go wyposażyć. Najbardziej popularnymi technikami biometrycznymi, które oferuje Deep Blue Biometrics są rozpoznawanie linii papilarnych, geometrii dłoni, geometrii twarzy, rozpoznawanie dna oka lub charakterystycnzych cech tęczówki oka.
„Branża jest nowa i bardzo innowacyjna.
Reklama ma tu do spełnienia dwie funkcje: zainteresować potencjalnego klienta nową technologią i jednocześnie podnieść poziom wiedzy czyli spełnić także funkcję edukacyjną. W tym kierunku idą od początku nasze prace dla tego Klienta”
- wyjaśnia Janusz Pietruszyński obsługujący w agencji Contact klientów strategicznych.
Elbląska firma ma na swoim koncie projekty ogłoszeń prasowych, które klient na różne sposoby wykorzystuje w prasie branżowej i własnych, specjalistycznych publikacjach wspierających działania B2B (ang. Business to Business).
Contact wypracował również spójny styl graficzny dla poszczególnych rozwiązań promowanych przez firmę Deep Blue Biometrics.
Jak podkreślają przedstawiciele agencji Contact obsługa tego zlecenia to także inwestycja na przyszłość.
Współpraca z firmę Deep Blue Biometrics wymagała głębszego poznania specyfiki branży klienta, jego otoczenia konkurencyjnego oraz parametrów wybranych rozwiązań.
Contact mimo lokalizacji poza konkurencyjnym, warszawskim rynkiem zdobywa kolejne zamówienia od tego klienta.
„Z dużym zainteresowaniem przyglądamy się teraz inicjatywie związanej z
Elbląskim Parkiem Naukowo-Technologicznym na Modrzewinie. Chcemy być jednym z podmiotów, który
będzie w stanie zaoferować lokującym się tam firmom kompleksową obsługę obejmującą nie tylko typowe usługi reklamowe
ale również analizy rynku, konsulting oraz współpracę przy opracowaniu strategii komunikacji i public relations.
Do czasu uruchomienia Parku liczymy na poszerzenie naszej listy referencyjnej z branży nowoczesnych technologii”
- informują przedstawiciele agencji Contact.
Klient:
http://www.biometryka.com/
Agencja:
http://arcontact.pl/
- komentuje współpracę z Klientem przedstawiciel agencji Contact.
Biometryka jest obecnie jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się działów IT.
Olbrzymia ilość przetwarzanych i przechowywanych informacji niesie za sobą wymóg zapewnienia systemów kontroli dostępu do danych i pomieszczeń charakteryzujących się wysokim poziomem bezpieczeństwa.
To właśnie główne pole działalności naszego Klienta.
Tradycyjnie stosowane techniki bazujące na systemach kart magnetycznych, systemach kart mikroprocesorowych, systemach haseł, PIN-ach, etc są zbyt zawodne by
podołać obecnym wymaganiom użytkowników. Wadą systemów kartowych jest również ich koszt, który nie jest kosztem jednorazowym. Karty ulegają zniszczeniu bądź zagubieniu. Z przyjęciem każdego nowego pracownika wiąże się koszt karty, w którą trzeba go wyposażyć. Najbardziej popularnymi technikami biometrycznymi, które oferuje Deep Blue Biometrics są rozpoznawanie linii papilarnych, geometrii dłoni, geometrii twarzy, rozpoznawanie dna oka lub charakterystycnzych cech tęczówki oka.
„Branża jest nowa i bardzo innowacyjna.
Reklama ma tu do spełnienia dwie funkcje: zainteresować potencjalnego klienta nową technologią i jednocześnie podnieść poziom wiedzy czyli spełnić także funkcję edukacyjną. W tym kierunku idą od początku nasze prace dla tego Klienta”
- wyjaśnia Janusz Pietruszyński obsługujący w agencji Contact klientów strategicznych.
Elbląska firma ma na swoim koncie projekty ogłoszeń prasowych, które klient na różne sposoby wykorzystuje w prasie branżowej i własnych, specjalistycznych publikacjach wspierających działania B2B (ang. Business to Business).
Contact wypracował również spójny styl graficzny dla poszczególnych rozwiązań promowanych przez firmę Deep Blue Biometrics.
Jak podkreślają przedstawiciele agencji Contact obsługa tego zlecenia to także inwestycja na przyszłość.
Współpraca z firmę Deep Blue Biometrics wymagała głębszego poznania specyfiki branży klienta, jego otoczenia konkurencyjnego oraz parametrów wybranych rozwiązań.
Contact mimo lokalizacji poza konkurencyjnym, warszawskim rynkiem zdobywa kolejne zamówienia od tego klienta.
„Z dużym zainteresowaniem przyglądamy się teraz inicjatywie związanej z
Elbląskim Parkiem Naukowo-Technologicznym na Modrzewinie. Chcemy być jednym z podmiotów, który
będzie w stanie zaoferować lokującym się tam firmom kompleksową obsługę obejmującą nie tylko typowe usługi reklamowe
ale również analizy rynku, konsulting oraz współpracę przy opracowaniu strategii komunikacji i public relations.
Do czasu uruchomienia Parku liczymy na poszerzenie naszej listy referencyjnej z branży nowoczesnych technologii”
- informują przedstawiciele agencji Contact.
Klient:
http://www.biometryka.com/
Agencja:
http://arcontact.pl/
-------------------- Reklama ----------------------