UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Patrząc na to ile osób jeździ T2 w godzinach od 18, to myślę, że nastąpi to szybciej niż myślimy. A wszystko przez to nieszczęsne przetrasowanie. Fragment linii od robotniczej w górę królewieckiej staje się zbędny.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    1
    Konsmument przecinaków(2019-01-10)
  • Jak to skąd. Z gniazdka oczywiście.
  • Pl grunwaldzki to nie okolice McDonald's
  • @Jamaleg - Jadąc od strony pl. Grunwaldzkiego w stronę McDonalda albo odwrotnie;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1
    0
    mieszkaniec-mieszaniec;)(2019-01-10)
  • transport tramwajowy to archaiczne rozwiązania rodem z XlX wieku, ludzie żyjemy w XXl wieku, budowanie torów po to aby po nich jeździł jakiś pojazd jest idiotyzmem i głupotą nie mającą zadnego sensu ekonomicznego, tylko autobusy elektryczne i to autonomiczne, są miasta które już mają tylko taki transport, tramwaje są dobre do muzeum i jako atrakcja turystyczna
  • nie taniej na paliwie z obwodu
  • zaorać i zasiać buraki
  • Elbląg jest jednym z niewielu miast, w którym tramwaj porusza się autonomicznym pasem ruchu, może poruszać się dużo szybciej niż auta. sęk w tym, że od lat sygnały o tym, by tramwaj poruszał się przez skrzyżowania priorytetowo są systematycznie olewane przez kolejnych włodarzy i ich służby. Co do autobusów, Elbląg nie posiada własnej komunikacji autobusowej, ciekawi mnie co zrobi Miasto, jak firmy położą ofertę przewozową za dużo wyższe pieniążki niż Gospodarz sobie wyobraża. A to już niedługo. .. ..
  • Oczywiście znów dyskusja spózniona o dwadzieścia lat. Tak jak z nowoczesnym, stabilnym zródłem ciepła dla mieszkańców miasta, jego ceną i utylizacją odpadów jak przystało na XXI wiek. Od tej fachowej analizy ekonomicznej może poważnie rozboleć głowa. Od kiedy to koszty eksploatacji autobusu z napędem elektrycznym są wyższe niż eksploatacja autobusu z silnikiem spalinowym. Koszt zakupu i owszem jest dziś wyższy ale za dwa czy pięć lat nie jest znany a amortyzacja pojazdu rozłożona na lata i trwałość napędu dużo większa.
  • W tym mieście każda propozycja usprawniająca życie mieszkańców jest albo za droga albo niemożliwa do realizacji. Nawet ta analiza wygląda tak, jakby jej autorzy chcieli stwierdzić, że najlepiej nic nie zmieniać, bo jest dobrze tak jak jest czyli byle jak. Tymczasem miasta obecnie powinny działać jak firmy konkurujące o swoich klientów (mieszkańców). Jeśli chcesz, żeby miasto się rozwijało, to musisz przyciągnąć nowych mieszkańców. A tych zdobywasz nie tylko atrakacyjnymi możliwościami zatrudnienia, ale także w dużej mierze wysokiej jakości usługami publicznymi. A takich w Elblągu jest bardzo niewiele i kompletenie nie widać, żeby się starano wprowadzać nowe. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Obywatel(2019-01-11)
  • .. .Komunikacja miejska w Elblągu to jest jeden wielki dramat, zarówno pod względem organizacji samego transportu, jak i pod względem taboru. Linie autobusowe pokrywają się z innymi, w tym także tramwajowymi. Tabor tramwajowy jest dramatycznie niedoinwestowny. Jedyny w Elblągu nocny autobus nie jedzie przez Stare Miasto, tylko rozwozi innych kierowców z pracy. A teraz czytam, że inwestowanie w autobusy elektryczne jest za drogie i że "analiza wykazała brak korzyści ze stosowania taboru zeroemisyjnego, a zatem i brak obowiązku jego stosowania". Autorzy tej analizy nawet nie zadali sobie trudu, żeby przeanlizować korzyści pozafinansowe, które zwiększają atrakcyjność miasta dla potencjalnych nowych mieszkańców (którzy w tym mieście płąciliby podatki). Jak można w ogóle stworzyć dokument o takim brzmieniu? Przecież to jest kompletna degrengolada. Mam takie nieodparte wrażenie, że ludziom odpowiedzialnym za miasto po prostu nie chce się nic robić i nie zależy im na jego przyszłości. Dlatego przygotowują dokumenty pod z góry założoną tezę, żeby nadal było byle jak.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Obywatel(2019-01-11)
  • @Red - Przy ogłaszaniu poprzedniego przetargu wszędzie przypominano, żeby przy jego rozpisywaniu ująć konieczność posiadania przez pojazdy klimy. Oczywiście temat olano, honorowo, ciepłym moczem. Zaraz będzie kolejny przetarg. Jeśli się nie weźmiemy w garść i na każdym możliwym kroku nie przypomnimy miastu i ZKMowi (będzie konsultował z miastem szczegóły) że trzeba zapis o klimatyzacji zawrzeć w specyfikacji przetargu, to kolejnych kilka lat będzie zimą zimno a laltem gorąco. Bo chyba nikt naiwnie nie może oczekiwać, że potencjalnie zainteresowani przystąpieniem do przetargu sami z siebie wyjdą z inicjatywą przedłożenia takiego rozwiązania w pojazdach? A podobno mamy 2019r. .. w Biedrągu nadal końcówka lat '90.. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0
    0
    mieszkaniec-mieszaniec;)(2019-01-11)
Reklama