
Od czerwca Elbląg znajdzie się w Wizz Magazine – magazynie pokładowym Wizz Air, jednej z najpopularniejszych tanich linii lotniczych w Europie. Turyści podróżujący tymi liniami, do końca lipca będą mogli dowiedzieć się, m.in. o elbląskiej starówce, pochylniach na Kanale Elbląskim, pobliskich szlakach rowerowych, a także turystycznych z tym najważniejszym – Kopernikowskim.
- Chcemy wypromować Elbląg jako doskonałe miejsce na wypoczynek podczas przyszłorocznego Euro 2012. Bliskość Gdańska, który jest miastem turniejowym, malownicze okolice Elbląga, pochylnie, Zalew to tylko niektóre atuty, które mogą przyciągnąć do naszego miasta kibiców piłki. – mówi Monika Betcher-Jankowska p.o. naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej.
W informacji, która już niebawem będzie dostępna dla podniebnych turystów, można dowiedzieć się ponadto o elbląskiej bazie hotelowej, a także o połączeniach drogowych do Gdańska, w którym odbędą się mecze Euro 2012.
- Publikacja jest jednym z pierwszych elementów szerszej akcji promocyjnej mającej zachęcić kibiców z zagranicy, ale także z Polski do odwiedzin Elbląga podczas przyszłorocznej imprezy sportowej w Europie. Pracujemy jeszcze nad inna formą promocji, już stricte sportową – dodaje Monika Betcher-Jankowska.
W informacji, która już niebawem będzie dostępna dla podniebnych turystów, można dowiedzieć się ponadto o elbląskiej bazie hotelowej, a także o połączeniach drogowych do Gdańska, w którym odbędą się mecze Euro 2012.
- Publikacja jest jednym z pierwszych elementów szerszej akcji promocyjnej mającej zachęcić kibiców z zagranicy, ale także z Polski do odwiedzin Elbląga podczas przyszłorocznej imprezy sportowej w Europie. Pracujemy jeszcze nad inna formą promocji, już stricte sportową – dodaje Monika Betcher-Jankowska.
Biuro Prasowe UM Elbląg