UWAGA!

Energa na pięć?

 Elbląg, Energa na pięć?
fot. AD

Emocje, ekologia, edukacja, energia, efektywność - oto pięć priorytetowych punktów skonsolidowanego raportu rocznego Energa S.A. za 2009 rok. Skupmy się na emocjach, bo to właśnie one najbardziej udzielają się klientom przybyłym do biura obsługi klienta firmy Energa przy Alei Piłsudskiego 19 w Elblągu.

Klienci nie denerwują się bez przyczyn. Zmuszeni są czekać w długich kolejkach, aby móc wyjaśnić zarówno sporne kwestie natury technicznej, dotyczące liczników do pomiaru zużycia energii elektrycznej, jak i wyjaśnić wątpliwości związane z naliczaniem należności z tytułu opłat za energię.
       – Trzeba postać w kolejce ponad godzinę, otwarta jest jedna kasa z trzech, zawiesza się system, trzeba czekać 15 minut, zanim wydrukuje pokwitowanie zapłaty. Paranoja! – pisze w liście do nas rozemocjonowana Pani Jolanta.
       Sami byliśmy świadkami takiej oto sytuacji: zdenerwowana starsza pani, która przyjechała z Pasłęka w celu wyjaśnienia nieprawidłowości w sposobie naliczenia kosztów na jej osobistym rachunku, na pytanie, jak długo można jeszcze czekać, usłyszała odpowiedź jednego z pracowników obsługi: – No co, przecież komputery nam się zawieszają!
       System się zawiesza, a klienci w oczekiwaniu na jego „ozdrowienie” czekają w zimowych kurtkach i płaszczach, gotując się z irytacji w nagrzanych pomieszczeniach punktu obsługi klienta.
       Chcąc wyjaśnić przyczyny wystawiania cierpliwości klientów na taką próbę, próbowaliśmy porozmawiać z osobą upoważnioną do kontaktów z mediami w Elblągu, Pawłem Janiakiem. Chcieliśmy dowiedzieć się, co jest powodem tak drażliwej sytuacji w biurach Energi przy Piłsudskiego. Pomimo nawiązania korespondencji e-mailowej i telefonicznej, nie udało nam się umówić na spotkanie osobiście. Jedyną informacją, jakiej był w stanie udzielić nam Paweł Janiak odnośnie sytuacji w biurze obsługi klienta, która doprowadza do wściekłości elblążan, było stwierdzenie: osoba władna odpowiadać w tej kwestii przebywa obecnie na urlopie.
       Pozostaje zatem mieć nadzieję, że kierownictwo firmy dostrzeże problem i dołoży wszelkich starań, aby obsługa klientów elbląskiego oddziału Energi była lepsza. W przeciwnym razie irytacja klientów może sięgnąć zenitu.
       – Żeby oni tak szybko pracowali, jak te liczniki do pomiaru energii – skomentował jeden ze spotkanych przez nas klientów.
      
      

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • monopoliści zawsze mają zwykłego człowieka w. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    licznik(2011-01-30)
  • Jest żle miało ruszyć od Roku 2011 internetowe rozliczanie klientów z zużytego prądu w danym miesiącu i figa. Chcę podać stan faktyczny i płacić przelewem i co problem. Za dużo chyba tych ludzi w biurach zainteresowanych tym by klienci byli zadowoleni wreszcie. I przydała by się konkurencja dla Energi jak najszybciej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    meloman(2011-01-30)
  • Kierownictwo firmy jest tyle warte co jej pracownicy. To układ naczyń połączonych. Takie sprawy załatwia się u konkurencji. Nie dość że taniej to znacznie sprawniej. Od ubiegłego roku rachunki przeniosłem do innego dystrybutora. Oni nawet nie byli zainteresowani pomocą w obniżeniu cen energii po przez doinstalowanie kondensatorów.
  • Będzie biuro na Hetmańskiej to kolejki się skończą; -)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblnger(2011-01-30)
  • Proszę o szerszą informację - podpowiedz na temat dystrybutorów, tzn. gdzie, jak, korzyści itp.
  • to co dzieje się w biurowcu to skandl naliczane są rachunki z kosmosu od klijentów a żeby co kolwiek załatwić to trzeba się nastac w kolejkach cały dzionek zmarnowac. Mało tego pracownicy tej firmy sa tak nie przyjemni przecież oni sa dla nas klijentów przecież za to biora nie małe pieniądze,
  • Ja już się dobieram do d. .. ENERDZE >Wlaśnie piszę o ukaranie spółki ENERGA S. A do UKOiK, Rzecznika praw obywatelskich i zgłosiłem przestępstwo wyludzenia, a o co chodzi ?O zawyżone rachunki za prąd, jakie "w prezencie " dostali mieszkancy Elblaga, za ten sam okres rozliczeniowy od lipca 2010r, przeciez ludzie za prąd juz zaplacili, a co mnie to obchodi, że :'pomylił sie komputer, i to wina nowego systemu "-tak powiedziala pani, ktora nie przyjęła mojej reklamacji. Zaś pan hamsko z usmieszkiem powiedziald do ludzi stojacych w kolejce :"a piszcie sobie odwolania, reklamacje, i tak nam mic nie zrobicie ". Otóż, od ok. 2 tygodni NARESZCIE dziala prawo, że za błędy urzędnicze odpowiada urzędnik finansowo. Moze jak każdy z biura obsługi klienta ENERGA odczuje to wkrotce na wlasnej kieszeni, firma zacznie szanować klientow ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek(2011-01-31)
  • A oto piosenka ,ktora obrazuje aktualną sytuacje w Polsce ,czyli...jest bardzo zle: www.youtube.com
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek(2011-01-31)
  • Niestety to prawda. Energa jest monopolistą i tak się zachowuje. Pracownicy firmy są rozpasani i mają gdzieś klientów. Obsługa rodem z PRL. Tam tylko fasada się zmieniła, natomiast mentalność pozostała ta sama. Jestem ciekawa co na to zarząd. Pewnie też ma to w d. .pie. Złodziejskie praktyki tej formy są znane wielu elblążanom. Reklamacje? Stój w kolejce 2 godziny a i tak nic nie wskórasz. Czas, żeby wreszcie jakaś instytucja zajęła się tym burdelem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Łucja(2011-01-31)
  • Wałki to robią ci z Elektrycznej, są tacy co budują domy z materiałów przeznaczonych na modernizacje firmy i tzw. "odpadowych" innymi słowy kradzionych, wykorzystują przy tym sprzęt i pojazdy firmy pod przykrywką, radzę niech sie zajmą tym odpowiednie organa
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marek z ec(2011-01-31)
  • znam jednego Marka z ec ale wszyscy wiedzą że to pospolity złodziej i sądzi po sobie ale na ręce trzeba mu zerkać
  • Energa jest firmą związków zawodowych. Związkowcy mają wpływ na wszystko; od stanowisk dyrektorskich po obsadę pań w okienku. Nikt nie protestował jak wywalczyli sobie 10 letnią ochronę przed zwolnieniem. To teraz się złożymy na największą podwyższkę cen prądu w kraju.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    arek234(2011-01-31)
Reklama