
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej szuka dyrektora do spraw rozwoju. To nowe stanowisko w miejskiej spółce, związane z przeprowadzoną w niej reorganizacją.
Dyrektora rozwoju EPEC szuka poprzez ogólnopolski serwis pracuj.pl Swoje oferty można zgłaszać do 3 września. Lista wymagań jest długa, wśród nich m.in. wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, znajomość regulacji prawnych związanych z zarządzeniem majątkiem, prawem energetycznym, prawem budowlanym, wiedza z zakresu ciepłownictwa i z zarządzania produktami i sługami czy też doświadczenie w zarządzaniu projektami i rozwoju biznesu.
Do zadań dyrektora ds. rozwoju będzie m.in. udział w pracach nad strategią spółki i jej realizacja, nadzór nad inwestycjami EPEC, nad zaopatrzeniem spółki w niezbędne materiały, paliwa i urządzenia, współpraca z Urzędem Regulacji Energetyki oraz udział w formułowaniu kierunków rozwoju EPEC.
Przypomnijmy, że EPEC czeka wkrótce budowa własnego nowego źródła ciepła, dotychczas spółka nie zdradza szczegółów tej inwestycji. Kilka miesięcy temu prezes EPEC Andrzej Kuliński zapewniał, że koszt inwestycji będzie mniejszy niż 150 mln złotych.
- Trwają prace przygotowawcze do opracowania projektu budowy nowego źródła EPEC, zatem niestety nie mogę podać teraz żadnych szczegółów przedsięwzięcia – napisał nam wczoraj w odpowiedzi na nasze pytania. - EPEC musi być na takie przedsięwzięcie przygotowany także organizacyjnie, stąd koncepcja wydzielenia pionu rozwoju. Tenże pion ma za zadanie m.in. prace nad projektami rozwojowymi i ich finansowaniem oraz przygotowaniem strategii technicznego rozwoju firmy. Korzystamy też z doświadczeń innych - odpowiedzialność za rozwój spółki oddzielona jest od zadań eksploatacyjnych m.in. w GPEC, OPEC w Gdyni czy KPEC w Bydgoszczy – tłumaczył, dlaczego spółka zdecydowała się utworzyć nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju EPEC.