UWAGA!

Teraz ja - Ku przestrodze

 Elbląg, Ku przestrodze
fot. AD

Jakiś czas temu założyłem sobie nowe konto bankowe. Było mi ono niezbędne, gdyż pracodawca oświadczył, że będzie robił wypłaty przelewem. Znalazłem więc bank, gdzie prowadzenie konta było bezpłatne i wszystko grało z wyjątkiem tego, że wypłatę dostawałem jednak na rękę

. Konto „stało” puste parę miesięcy, a w międzyczasie „bombardowano” mnie telefonami i mailami z pytaniami: czy jestem zadowolony z usługi? czy chciałbym wziąć korzystny kredyt? czy jestem zainteresowany tym lub tamtym? Odpowiadałem szczerze, iż na razie nie korzystam z tego konta i prawdopodobnie je zamknę. Ale dlaczego, po co itp.
       Pewnego dnia dostałem „przemiłego” sms-a, że mam niezwłocznie uregulować zaległość na koncie. Niby niecałe dziesięć złotych, ale jednak. Zmotywowany tą „radosną” nowiną wykręciłem numer obsługi klienta i czekałem, czekałem, czekałem... Po siedmiu minutach i 32 sekundach odpuściłem, gdyż muzyczka w tle przyprawiała mnie już o mdłości.
       Następnego dnia wybrałem się osobiście do placówki, by zamknąć konto i dowiedzieć się, o co chodzi. Skierowano mnie do kasy, gdzie miła pani poinformowała mnie, że zaszły zmiany i dlatego teraz muszę płacić. Wszystko fajnie, ale dlaczego nie dostałem informacji o tym wcześniej?
       – Musiał pan dostać informację pocztą albo elektronicznie.
       – Oczywiście, że dostawałem informacje, a nawet byłem nimi zalewany. Czy jednak nie uważa Pani, że taka wiadomość powinna być w jakiś sposób wyodrębniona, bym nie musiał przekopywać, za przeproszeniem, całego spamu od Was?
       W odpowiedzi usłyszałem, że takie są procedury. Czego ja się spodziewałem? Jedyną satysfakcją było to, że naszą rozmowę usłyszała kobieta obok, która pobierała pieniążki z konta, które ponoć jest darmowe. Zdziwiona pyta kasjerkę, czy także płaci za to konto?
       – Tak, płaci pani.
       – Ale ja nie mam karty płatniczej, a pieniądze pobieram bezpośrednio w banku. To jest moje konto rezerwowe, więc przelewam tu mniejsze kwoty, bo mam bliżej do waszej placówki.
       – Ale zaszły zmiany bla, bla, bla...
       Kobieta również zamknęła konto, dziękując mi, że rozmawiałem dość głośno, by mogła usłyszeć.
       Ja dowiedziałem się o opłatach, ponieważ miałem puste konto i dostałem ponaglenie, lecz klienci ze środkami takiego „przywileju” już nie mają.
Autor Teraz Ja
Liczba publikacji: 51
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
5.5 10 35

A moim zdaniem...

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • A ja przestrzegać przed zalatwianiem spraw w PKO na Teatralnej. Zero kompetencji a o grzecznosci już nie wspomnę.
  • Załóż konto internetowe, będziesz miał darmowe.
  • To. .. Alior Bank. Mieli darmowe konto. A teraz wymyślili prowizje za prowadzenie rachunku az 8 zł +5 zł za karte VISA, Tez im wkrótce dziękuje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    drobny ciułacz(2013-01-07)
  • Nie ma co płakać w internecie az wrzało na temat alior trzeba czasami czytać co sie dzieje, a nie tylko skaczace cycuszki :D
  • Tak w było bezpłatne Aliorze a teraz jest płatne -8 zł, więc zamknąłem
  • Alior - i wszystko jasne. Miałem jak autor artykułu. uregulowałem i zamknąłem konto i ciabas.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tomasz W(2013-01-07)
  • Ludzie !!! Konto darmowe to będzie 3 miesiące na czas promocji. A potem trzeba płacić. Mam konto w Multibanku 4,50 + 5.00 miesięcznie z dostępem do konta przez internet/przelewy darmowe/ Nie wiem czy gdzieś jest taniej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    STARYDINO(2013-01-07)
  • Opłaty za prowadzenie konta i obsługę kart płatniczych w Polsce są niestety najwyższe w Europie. Polak jak już ma okazję dobrać się do pieniędzy innego Polaka to musi odciąć swój kawałek po polsku: chciwie, zachłannie, skutecznie. Mój bank przynajmniej łagodzi swoją pazerność sympatycznym zachowaniem elegancko ubranych, życzliwych i uprzejmych pracowników. Hero
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Heronim Zabiełlo(2013-01-07)
  • tylko m-bank i żaden inny. Żeby jeszcze bankomaty mieli za darmo
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    oszczędny(2013-01-07)
  • A w Multibanku nagle 25,00 zł miesięcznie utrzymanie konta firmowego, też było za darmo do pewnego jednak czasu !
  • Ja tez nosze sie z zamiarem zamkniecia. Nie z powodu oplaty ale z powodu konkurencji. W Aliorze zostaly same mlokosy, dzieci z hipermarketu, nic nie wiedza, udzielaja sprzecznych informacji, zamotani w swojej pracy. A ci starsi pracownicy bardzo pazerni na moje piebiadze, wciskactwo a nie doradztwo. Kadra profesjonalistow ktora byla na poczatku juz sie rozeszla po innych bankach. Przed koncem roku odszedl ostatni pracownik. Zostaly same dzieciaki i tym samym zmieniam bank. A konkurencja jest, wystarczy popytac.
  • Chyba chodzi o bank BPH, miałem to samo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Maszynista(2013-01-07)
Reklama