UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • ten dodatkowy milion pewnie z remontu dród zabiorą ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zniesmaczony 2(2011-08-11)
  • Ciekaw jestem, co to za przeszkoda ze stali na głębokości aż 10,5 m? Przedmiot nie zbadany, a mógł okazać się jakimś ważnym dla historii naszego miasta znaleziskiem. lol.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Wredny(2011-08-11)
  • to na ki chu. ta kłądka jak nie będzie się podnosiła?! nie lepiej było rozwlalić jeden zrobić porządnie i zabrać się za 2gi?! tylko 2 naraz i teraz nie ma niczego? gałgany!!!!!
  • piekne wizualizacje, szczegolnie ta z dumnie stojacymi zaglowkami w marinie przy bulwarze zygmunta. czy ktos sie tylko zastanowil, dlaczego lodki stoja z postawionymi masztami. ? bo w rzeczywistosci to sie nie da wplynac do mariny w ten sposob. Sa przeciez dwa inne mosty ktore na to nie pozwalaja, 1000- lecia od poludnia i kolejowiec oraz unii od polnocy. chyba, ze wladze miasta maja jakis tajemny plan organizacji imprez regatowych od mostu do mostu, bo tylko wtedy uda sie wykorzystac zwodzenie nowoczesnych nowiutkich przepieknych mostow.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jajacus(2011-08-12)
  • i co tu się dziwić, że tyle oblanych matur. .. .skoro "na załączonych komentarzach" takie burackie błędy się znajdują, porażka. .. .żeby nie znać podstaw ortografii. .. ludzie, piszcie te swoje komenty ze słownikiem w ręku bo to wstyd dla miasta; p
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    załamana(2011-08-12)
  • .. .. .muody wykrztaucony z dórzej gminy, na kącie matóra Gjertyha. .. :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bear_41(2011-08-12)
  • Z nabrzeżami tez by mogli coś ładnego zrobić skoro wydali już taką grubą kasę na kładki. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jarteq(2011-08-13)
  • Firma Warbud z Warszawy która prowadzi budowę kładek wchodzi w skład konsorcjum które ma dokończyć budowę A2 po Chińczykach i niewiem co jest ważniejsze
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jp 1949(2011-08-13)
  • nie wierzę w to że zrobią to do końca roku. Musiał by się zdażyć jakiś cud
  • Elblag pieknieje z kazdym rokiem, w kulturze tez widac postepy no i piekna starowka odbudowana
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    andrzej jozef jaskula(2011-08-14)
  • Jakoś nikomu nie wydaje się dziwne, że do bieżącej obsługi i konserwacji obu mostów, potrzebnych będzie aż 5 etatów. W dobie automatyzacji to trochę zaskakujące. A może panowie będą ręcznie kręcić dużą korbą, aby most podnosić i opuszczać? :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    m@rcin(2011-08-14)
  • O tym, że budowa zwodzonych mostów w tym miejscu jest bez sensu, wiedzą wszysycy żeglarze. Umiejscowienie zwodzonych kładek w tym miejscu jest bez sensu, ponieważ z obu stron szlak ograniczają inne stałe mosty, które i tak wymuszą położenie masztów (wizualizacja turtaj: www.zalewwislany.pl Ponieważ do Elbląga przypływa od strony Zalewu wiele jachtów zatokowych bądź morskich, na których masztu nie położy się siłami załogi, budowa kładek w żaden sposób nie zmieni sytuacji dla wodniaków w tym miejscu. Owszem, przystań żeglarska przy Bulwarze Zygmunta Augusta była i jest potrzebna - jako miejsce tranzytowego postoju wodniaków płynących z/na Kanał Elbląski - z położonym masztem... Kiedy czytam, że do obsługi owych mostów będzie zatrudnionych pięć osób, zastanawiam się, kogo będą obsługiwać? cdn
Reklama