UWAGA!

Platforma e-PUAP

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (w skrócie ePUAP) to ogólnopolska platforma informatyczna, za pośrednictwem której jednostki administracji publicznej świadczą swoje usługi obywatelom poprzez sieć internetową.

Od 9 czerwca również osoby, które nie posiadały podpisu elektronicznego potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym, mogą załatwić sprawy urzędowe przez internet dzięki wprowadzonemu Profilowi Zaufanemu ePUAP.
       Profil zaufany ePUAP jest bezpłatną i nieskomplikowaną alternatywą dla podpisów elektronicznych. Posługując się profilem zaufanym ePUAP można załatwić większość spraw administracyjnych za pośrednictwem internetu bez konieczności wychodzenia z domu.
       Posługując się nazwą użytkownika (login), hasłem oraz pocztą elektroniczną będzie można załatwiać sprawy administracyjne za pośrednictwem internetu (np. wnoszenie pism, wniosków i zapytań).
       Aby założyć Profil Zaufany ePUAP należy najpierw utworzyć konto na portalu ePUAP, z którego wysyłamy wniosek o potwierdzenie Profilu Zaufanego ePUAP. Następnym krokiem jest osobiste uwierzytelnienie Profilu w jednej z jednostek będącej Punktem Potwierdzeń (tj. oddziały ZUS, urzędy skarbowe, urzędy wojewódzkie oraz konsulaty).
       Uwierzytelnienie Profilu w Urzędzie Skarbowym w Elblągu - Sala Obsługi Podatnika stanowisko 10 lub 11 – literka E z automatu wydającego bilety.
      
Aneta Dziemidowicz, US Elbląg
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
A moim zdaniem...

Przeczytaj też co działo się w Elblągu wcześniej

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama