UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Kapitanowie statków będą zachwyceni faktem, że wpływając do Elbląga, by rozładować się na parking dla TiRów z pomocą Fuchsa, a może nawet dwóch, mogą, a nawet muszą korzystać z pomocy holowników na odcinku ponad 10 km. To dla nich wyzwanie i radość, że potrafią nawigować w rzece niewiele szerszej od ich jednostki... KOSZTY TAKICH MANEWRÓW NIE MAJĄ ŻADNEGO znaczenia. Fakt, że potem wszystko trzeba wywieść ciężarówkami też nie ma ŻADNEGO znaczenia... klienci zapłacą z rozkoszą i entuzjazmem... Wiwat Populizm i Socjotechnika !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    2
    GłębokaMyśl(2022-04-25)
  • @GłębokaMyśl - TO FAKT bo u was w PISie koszty się nie liczą bo mylicie przychód z dochodem.
  • @GłębokaMyśl - Głęboka Myśl najważniejsze, że będą przypływać, a ilu tu już gadało, że nikt nie przypłynie, że nikt nie będzie chciał inwestować, a jak widać są już pierwsi chętni. Nawet byli tacy co mówili, że na Bałtyku nie ma takich statków, które mogłyby wpłynąć do Elbląga, a jak się okazało w gdańskim porcie ok 500 takich rocznie obsługują. A to co z Trójmiasta nie wywożą ciężarówkami? Ciężarówki z Trójmiasta jadące np. do Warszawy spalą więcej paliwa niż te, które jechałyby z Elbląga do Warszawy z tym samym ładunkiem.
  • "Elbląg może przejąć przeładunki mniej więcej do 3 mln ton rocznie" "najważniejsze, że będą przypływać" Pożyjemy, zobaczymy jak przypływają i płacą za holowanie po rzece Elbląg. Jak szybciutko są rozładowywane Fuchsem / sami... Jak tanio i ekologicznie opuszczają parking dla Tirów 3 mln ton towarów z pomocą ciężarówek. Ładowność dużej ciężarówki to około 24 ton. Czyli, żeby z parkingu dla Tirów mogło wyjechać to, co objawił pan dyrektor potrzeba 125 000 kursów rocznie, czyli około 350 ciężarówek dziennie... ale TiRy nie mogą jeździć w soboty i niedziele więc mamy 480 ciężarówek dziennie. Gdyby były dwa Fuchsy to wypada od 175 do 240 ciężarówek na dźwig... i wtedy się pan dyrektor obudził zlany potem... Jednak uspokoił go pan krużganek oświaty słowami pani premier Beaty Szydło, DAMY RADĘ ! Warto wpisać w Google hasło. ładowność ciężarówek, by przekonać się o fachowości pana dyrektora...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    GłębokaMyśl(2022-04-26)
  • "TO FAKT bo u was w PISie koszty się nie liczą bo mylicie przychód z dochodem. " GM w Populizmie i Socjotechnice... sarkazm bywa poza zasięgiem niektórych umysłowości, które postanawiają się publicznie wypowiedzieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    GłębokaMyśl(2022-04-26)
  • @GłębokaMyśl - "W porcie w Gdańsku obsługujemy takich statków rocznie około 500-600 o łącznym wolumenie około 2,5 mln ton przeładunku. " Kontynuując rozważania na temat możliwości przeładunkowych... na załadunek jednego TiRa pan dyrektor daje portowi elbląskiemu maksymalnie 510 sekund, zaś minimalnie 180 sekund. Wincenty Pstrowski kiwa z uznaniem głową, bo to są czasy potrzebne na przeniesienie ładunku ze statku na TiRa. PME sp. z o. o.będzie obsługiwało, wg pana dyrektora, około 2 statków dziennie. Populizm i Socjotechnika w gospodarce również sprawdza się doskonale... KIEDY miasto zacznie sprzedawać akcje tej ZŁOTONOŚNEJ KURY ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2022-04-26)
  • @GłębokaMyśl - Dodać należy uczciwie do wypowiedzi pana dyrektora-fachowca z Gdańska, że inny pan dyrektor-fachowiec opowiadał wszystkim jak to port w Elblągu będzie zbijał kokosy na przeładunkach kontenerowych, których port w Gdańsku miał się brzydzić / nie nadążać... a tu nieporozumienie... ładunki masowe w ilości 2,5 do 3 mln ton !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2022-04-26)
Reklama