UWAGA!

----
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • mozna by sie promowac Trusem (!), wikingami, szwedami, Hanza, kogami, piwem (Specjal), odbudowanym starym miastem, mostami zwodzonymi (juz niedlugo), Alstomem, meblami, zalewem wislanym, legendami (np o wielkim wegorzu z tolkmicka zlapanego na piwo, co mozna by opowiedziec ciekawiej niz historie smoku wawelskim). .. i tak moglbym dlugo. nie chodzi o to czym sie promowac (bo mamy naprawde bogate kulturowo i historycznie miasto), ale o to, zeby wreszcie zaczac to robic.
  • Wujek dobra rada to Floruś?
  • Nie jest prawdą że w mieście nie ma firm które są znane poza nim. Oczywiście nie jest to skala Zamechu, ale z pewnością w swojej wąskiej dziedzinie znaczą naprawdę bardzo dużo. Powiem tylko tyle że sprzedają swoje technologie poza granicami kraju. Jestem pracownikiem takiej jednej małej firmy. A przyjeżdżają do nas wizytować obiekty zbudowane w oparciu o naszą polską "elblaską" technologię ludzie z bardzo rozwiniętych krajów świata. W czasie spotkań staram się podarować jakiś album z okolicami Elbląga, opisujący jego historię i atrakcje turystyczne. Ostatnio będąc w Skandynawii widziałem "mój" album na półce pośród innych w "sali kawowej" zakładu. Szef powiedział mi że ludzie popijając kawę przeglądają te albumy. Pomyślałem może nas odwiedzą?. To też jest jakaś skromna forma promocji:)))). Staram się przybliżać atrakcje Elbląga i okolic. Jako mieszkaniec miasta opowiadam o nim najlepiej jak potrafię. Mimo że przecież wiem jakie ma bolączki. A co do promocji przez UM to sam jestem ciekawy co miasto zamierza w tym kierunku. Powinno raczej zacząć od zebrania porządnej informacji co ma na swoim terenie i co warte jest pokazania i promowania. Pamietam kiedyś włodarze naszego miasta byli w pewnym mieście europejskim i tam urzędnik tego miasta powiedział w trakcie wizyty, że "Tę instalację wykonała firma z Elbląga". Pewnie znak zapytania w głowach naszych urzędników osiągnął rozmary Himalajów. Pozdrawiam
  • Mamy na szczęście piękne albumy o Elblągu, to jest coś czego się nie wyrzuca !
  • Pudło, nie zgadłeś, Wójek Dobra Rada, to nie ja. Czasem sie podpisuje:DupaJasiu, gdy portel cenzuruje komentarze. He, He.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek jedzący parówkę(2011-03-22)
  • Elbląg leży poniżej poziomu morza, a jego największą atrakcją jest zabytkowy Kanał Elbląski, skąd odpływają statki wycieczkowe do Ostródy - nie ma co szukać innej marki Made in Elbląg
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jaculeszczakowicz(2011-03-22)
  • Tylko rozwój gospodarczy spowoduje skuteczną promocję regionu czy miasta. Rozwój gospodarczy to powstanie firm, które dla własnego interesu zadbają o promocję np. DRE - na czym i region skorzysta. Rozwój gospodarczy to wpływy ze sponsoringu dla ośrodków organizujących imprezy i przełożenie na jakość imprez i naturalną promocję. Rozwój infrastruktury, czysta woda, dobre drogi, to naturalny rozwój turystyki gdzie o dobrą promocje zadbają prywatni właściciele. Rozwój gospodarczy to wzrost zamożności lokalnej społeczności, większe chęci do wydawania pieniędzy i angażowania się w różne działania. Można tak bez końca. Priorytet miasta ma być jeden. Rozwój gospodarczy. Miasto niech robi to co do niego należy – umożliwia i kładzie podwaliny pod rozwój gospodarczy. Czerwony
  • Tylko debile mogą wierzyć w zbawienny wpływ promocji i to że 5 czy 10 milionów więcej budżetowych pieniędzy wydanych na promocje coś w mieście trwale zmieni - bez wcześniejszych działań związanych z rozwojem gospodarczym. Żadna promocja w wykonaniu UM nie ściągnie tu też zachodniego biznesu. Biznes prywatny umie liczyć i może ulokować się w mieście w wyniku oceny możliwości gospodarczych miasta a nie zabiegów promocyjnych. Wierzyć w to, że dzięki promocji ktoś poważny zainwestuje może tylko gospodarczy debil. Jak czytam różne popularne ostatnio teksty o zbawiennej mocy promocji i koniecznym zwiększeniu środków finansowych na promocję w wykonaniu UM to jakoś mam chęć zawołać - precz z komuną. Czerwony
  • Tubylec w podsumowaniu napisał „ Oznacza to, że promocja miasta polegająca na wydaniu mapki czy foldera z Piekarczykiem to zbyt mało, aby wprowadzić Elbląg do grona miast znanych powszechnie w Polsce. Wymaga innych, przemyślanych i niekonwencjonalnych działań. Pytanie, czy są w Elblągu ludzie, którzy mogą takie zadanie wykonać i czy znajdą się na to środki? „ Odpowiem Tubylcowi - to działanie, które proponuję można nazwać działaniem niekonwencjonalnym – to praca od podstaw i wypełnianie elementarnych obowiązków przez UM zmierzających do celu jakim ma być rozwój gospodarczy miasta. Skąd wziąć środki. Można zacząć od likwidacji działu Promocji. Promocje zostawić innym, przestać o tym pisać i zacząć dyskusję i działania w poważnych sprawach mających wpływ na rozwój gospodarczy miasta. Np prywatyzacja EPEC czy PPP. Czerwony.
  • Nawet mniejsze firmy (niż dawniej Zamech czy EB) mogą budować pozytywny wizerunek Elbląga. Dobrym przykładem jest Lira z branży oświetleniowej albo Studio TT (projektant biżuterii). Takie firmy bez kompleksów mogą robić interesy w największych miastach Polski i nie tylko.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Łukasz23(2011-03-22)
  • powinien na tej monecie byc wyryty kot w worku a z drugiej strony napis "zonk"
  • niech jak najszybciej przeminie ta kadencja żeby o niej zapomnieć
Reklama