UWAGA!

----

Rynkowa ofensywa Klienta agencji Contact

 Rynkowa ofensywa Klienta agencji Contact

Uruchomienie 20 nowych myjni samoobsługowych na terenie całej Polski oraz całkowity re-design myjni działającej przy ulicy Grunwaldzkiej w Elblągu – Klient (Hydropress) oraz agencja reklamowa (Contact) ujawniają plany dotyczące wprowadzania marki Hydropress do nowych miast i regionów.

Pojawienie się w listopadzie 2006r. Hydropressu w segmencie usług kosmetyki dla motoryzacji i uruchomienie myjni przy ulicy Grunwaldzkiej w Elblągu zmieniło układ sił w tej branży. Mimo istotnych różnic w sposobie realizowania usługi myjnia Hydropress zdobyła spory udział w elbląskim rynku po części odbierając klientów dotychczas działającym firmom ale jednocześnie ilościowo stworzyła rynek „swoich klientów”.
     „Od początku nastawiliśmy się na precyzyjnie określoną grupę klientów - ludzi nie mających czasu na spędzenie na myjni ponad 30 minut i picie kawy. Nasz obiekt to oferta dla kierowców szukających relatywnie taniej, szybkiej i prostej usługi po którą mogą sięgnąć w dowolnej porze dnia” - opisuje początki tego biznesu, właściciel firmy Hydropress. W konsekwencji dlatego nie inwestowaliśmy w obiekt gastronomiczny na terenie myjni, plac zabaw dla dzieci i inne usługi dodatkowe. Czas - to podstawowa zmienna przy planowaniu tej usługi. Tym bardziej ucieszył Nas sukces tej myjni i jej popularność od pierwszych dni po uruchomieniu.
     Po uruchomieniu myjni w Elblągu Hydropress sięgnął po konsulting zewnętrzny aby zaplanować dalszy rozwój firmy. Na partnera wybrano elbląską agencję reklamową Contact. We współpracy z właścicielami Hydropressu Contact przeprowadził rekrutację obsadzając stanowisko „Project Managera” odpowiedzialnego za aktywność firmy w kilku obszarach: poszukiwaniu chętnych na zakup gotowych myjni i postawieniu ich na posiadanym terenie lub na dzierżawionych działkach, poszukiwanie partnerów do wspólnego uruchamiania nowych myjni oraz samodzielne poszukiwania terenów pod nowe lokalizacje myjni Hydropresu. Konsultanci z agencji Contact przygotowali strategię rozwoju sieci myjni wskazując regiony, miasta lub kluczowe węzły komunikacyjne w Polsce gdzie firma powinna aktywnie poszukiwać miejsc (partnerów) dla nowych myjni. Jednocześnie agencja Contact opracowała strategię komunikacji marki pod jaką firma planowała uruchamiać sieć myjni.
     Najbliższe miesiące to kluczowy okres dla realizacji tegorocznych planów budowy sieci. Wszystkie nowe myjnie w Polsce będą miały taki sam design zewnętrzny – całość zaprojektowała agencja reklamowa Contact, która kompleksowo obsługuje również produkcję oraz montaż takich elementów jak otok dachu, podświetlenia neonowe (znane ze stacji benzynowych), litery przestrzenne, bannery oraz konstrukcje z kasetonami na nowych obiektach. W najbliższym czasie do obowiązującego standardu zostanie przystosowana również myjnia z ul. Grunwaldzkiej w Elblągu. Klient i Agencja podjęli również decyzję o inwestowaniu w markę „Hydropress – bezdotykowe systemy czyszczące” i taka nazwa obowiązywała będzie w całej sieci myjni. W najbliższym czasie nastąpi również korekta graficzna istniejących w sieci stron internetowych.
     „Pełny profesjonalizm i bardzo duże, osobiste zaangażowanie osób z agencji Contact . Dziś możemy ocenić, że wybór elbląskiej agencji reklamowej na partnera w rozwoju biznesu okazał się korzystną decyzją” komentują trwającą współpracę właściciele marki Hydropress.
     Najbliższe uruchomienie nowej myjni Hydropress to Biłgoraj (II połowa maja)
     Nowe lokalizacje myjni Hydroopress w naszym regionie
     to Pasłęk (czerwiec), Kwidzyn (późne lato) i Malbork (jesień br.).
     
      www.hydropress.pl
      www.arcontact.pl
      www.myjnia24.pl
     
     
-------------------- Reklama ----------------------

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie