UWAGA!

----

Szkoła jazdy SsangYong

 Elbląg, Szkoła jazdy SsangYong

Od stycznia tego roku elbląska firma Auto Postek rozszerzyła ofertę sprzedaży o samochody koreańskiej firmy SsangYong Motor Company, która od lat specjalizuje się w produkcji aut z napędem na cztery koła. Zobacz Rexton w Piastowie.

Wszystkie samochody wyposażone są w podzespoły Mercedesa, który w 1990 r. nabył pakiet akcji SaangYong Motor Company i od tego momentu rozpoczęła się współpraca w zakresie rozwoju technologii, dystrybucji i metod zarządzania, która marce SsangYong przysporzyła samych korzyści.
     Dzięki uprzejmości firmy Auto Postek mogliśmy ocenić i przetestować efekty współpracy Mercedesa z SsangYongiem w naturalnym środowisku tych aut, czyli w terenie. Do testów zostały udostępnione trzy modele - Rexton, Rodius i Musso Sport. Nam najbardziej spodobał się ten pierwszy i na nim się skupimy.
     Już podczas dojazdu do miejsca przeznaczenia dały o sobie znać zalety Rextona - doskonałe hamulce, które z powodzeniem zatrzymywały tego prawie dwutonowego kolosa na oblodzonych elbląskich ulicach, świetne właściwości jezdne i zawieszenie, które radziło sobie dobrze z dziurami i koleinami nawet przy większych prędkościach, oraz piękna stylistyka nadwozia, o której świadczyły odwracające się głowy i reakcje przechodniów.
     Po dotarciu na miejsce przystąpiliśmy do testów w terenie po czujnym okiem instruktorów jazdy terenowej. W Rextonie kierowca może wybrać rodzaj napędu - wyłącznie na tylne koła lub stały napęd na obie osie, w którym siła napędowa jest przenoszona na tylną oś, ale w przypadku wykrycia poślizgu kół tylnych więcej mocy silnika kierowanej jest na oś przednią. Podczas jazdy w terenie istnieje możliwość skorzystania z reduktora. Testowane modele były wyposażone w wysokoprężne silniki mercedesa o mocy 165 KM. Auto doskonale radzi sobie w terenie między innymi za sprawą zawieszenia - z przodu podwójne wahacze trójkątne, z tyłu sztywna oś z wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi, jak i za sprawą niezwykle sztywnego nadwozia opartego na ramie.
     Pomimo usilnych prób nie udało nam się zakopać Rextona w śniegowych zaspach (ale udało się to jednej z uczestniczek) i wszystkie auta przetrwały do końca testu w jednym kawałku. Rexton w terenie spisuje się znakomicie, co biorąc pod uwagę jego dużą masę i to, że tak naprawdę jest to bardziej luksusowa limuzyna niż terenówka - jest dużym osiągnięciem i kunsztem konstruktorów SSangYonga. Brakowało trochę mocy pod prawą nogą, ale amatorom szybszej jazdy na pewno wystarczy wersja z 3,2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 220 KM.
     Reasumując - Rexton to świetna, bardzo luksusowa limuzyna, której prawdziwe zalety uwidaczniają się po zjechaniu z głównej drogi w teren, a marka SsangYong ma szanse stać się już w niedalekiej przyszłości synonimem luksusu i bezkompromisowej jazdy w terenie.
     Szczegółowe dane techniczne - http://www.ssangyong.pl.
     
     
     
-------------------- Tekst sponsorowany ----------------------

     
     
JP

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Uwaga! Opinia zostanie zamieszczona na stronie po zatwierdzeniu przez redakcję.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama