
W E.Leclerc ruszyła nowa akcja Le Rodzinka, która ma na celu jeszcze bliższe poznanie potrzeb klienta. Le Rodzinka jest symbolem wspólnych zakupów, które podnoszą jakość życia i realizują indywidualne potrzeby każdego z jej członków.
Oszczędność, odpowiedzialność, nowoczesność i wysoka jakość to filary, na których opiera się filozofia E.Leclerc. W nowej kampanii sieci poznajemy Le Rodzinkę – mamę, tatę, nastoletnią córkę i syna. Każdy z członków rodziny odpowiada w pewnym stopniu poszczególnym cechom E.Leclerc.
Mama uwielbia zakupy i najważniejszy jest dla niej duży wybór nowoczesnych produktów, tata szuka najlepszych okazji cenowych, córka Hania żyje w zgodzie z naturą i preferuje eko-produkty, a syn Rysio uwielbia nowości i próbuje iść z duchem czasu.
Taki sposób komunikacji to wyjście naprzeciw potrzebom klientów i zbliżenia się do nich. Le Rodzinka będzie informować o najnowszych promocjach, pokazywać zalety kupowania w E.Leclerc, podkreślać najniższe ceny dostępne tylko w tej sieci. Akcja będzie opierała się na interakcji z fanami na facebooku oraz żartobliwych spotach radiowych. Spoty - to krótkie dialogi pomiędzy członkami rodziny, które przedstawiają zabawne sytuacje z życia bohaterów. Każdy spot będzie zobrazowaniem konkretnej zalety jaką ma sieć E.Leclerc.
- Akcja Le Rodzinka to połączenie nowoczesności przy zachowaniu rodzinnego ciepła – mówi Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska. – Dzięki komunikacji przez serwis społecznościowy będziemy mogli jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, spoty radiowe natomiast pozwolą im poznać ofertę sieci, a także mamy nadzieję zapewnią dozę dobrego humoru.
Mama uwielbia zakupy i najważniejszy jest dla niej duży wybór nowoczesnych produktów, tata szuka najlepszych okazji cenowych, córka Hania żyje w zgodzie z naturą i preferuje eko-produkty, a syn Rysio uwielbia nowości i próbuje iść z duchem czasu.
Taki sposób komunikacji to wyjście naprzeciw potrzebom klientów i zbliżenia się do nich. Le Rodzinka będzie informować o najnowszych promocjach, pokazywać zalety kupowania w E.Leclerc, podkreślać najniższe ceny dostępne tylko w tej sieci. Akcja będzie opierała się na interakcji z fanami na facebooku oraz żartobliwych spotach radiowych. Spoty - to krótkie dialogi pomiędzy członkami rodziny, które przedstawiają zabawne sytuacje z życia bohaterów. Każdy spot będzie zobrazowaniem konkretnej zalety jaką ma sieć E.Leclerc.
- Akcja Le Rodzinka to połączenie nowoczesności przy zachowaniu rodzinnego ciepła – mówi Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska. – Dzięki komunikacji przez serwis społecznościowy będziemy mogli jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, spoty radiowe natomiast pozwolą im poznać ofertę sieci, a także mamy nadzieję zapewnią dozę dobrego humoru.
Więcej informacji znajdziecie na stronie: www.e-leclerc.net.pl.
Leclerc Elbląg
ul. Żeromskiego 2
----- Reklama -----
Leclerc Elbląg
ul. Żeromskiego 2
----- Reklama -----