UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Kiedyś chciałem załatwić sprawę w wodociągach. To, co tam zobaczyłem zniesmaczyło mnie i nadal nie rozumiem jak to możliwe. Pomijając, że mają monopol, jakieś standardy obsługi klienta powinny obowiązywać. W wodociągach działa to na zasadzie opieszałego odbijania piłeczki z klientem. Meble w biurach tak samo jak mentalność obsługi zatrzymała się w czasach prl.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    38
    18
    Tojatubylem20razyinicniezalatw(2021-11-09)
  • @Tojatubylem20razyinicniezalatw - Identyczna sytuacja w Szpitalu Wojewódzkim, szczególnie w Dziale Kadr. Kto tam pracuje??? Te Panie to chyba już dawno powinny iść na emeryturę, a nie straszyć. Ich postawa, sposób komunikacji i z tego co można zauważyć na pierwszy rzut oka brak kompetencji pozostawia wiele do życzenia. Może przydałyby im się jakieś szkolenia, choć tej mentalności PRL-owskiej nie da się już zmienić. :(:(:(
  • @Tojatubylem20razyinicniezalatw - Zgoda w 100%! Firma sprzed 100 lat. Nie mają Internetowego Biura Obsługi Klienta. Nie można u nich złożyć polecenia zapłaty, chyba że masz konto w BP. W czasie lockdownu sprawy załątwiało się zostawiając dokumenty (z danymi poufnymi!)w tekturowym pudle w przedsionku. Panie urzędniczki jakby zatrzymały się w czasach przed1989 rokiem. A obsługa pogotowia wodociągowego chamska i niekompetentna. Niestety, konkurencji nie mają.
Reklama